Iranian Agriculture News Agency

عباسی خبر داد:

برگزاری میز خدمت و جشن انقلاب در روستای قره بلاغ شهرستان جلفا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جلفا از برگزاری میز خدمت و جشن انقلاب در روستای قره بلاغ این شهرستان خبر داد.

برگزاری میز خدمت و جشن انقلاب در روستای قره بلاغ شهرستان جلفا

رضا عباسی ضمن شرکت در مراسم جشن پیروزی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در روستای قره بلاغ گفت: به مناسبت بزرگداشت ایام ا... دهه مبارک فجر و به منظور بررسی مسائل و مشکلات روستاها، میز خدمت روستای قره بلاغ با حضور فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار و مسئولان این شهرستان در محل مسجد ولی عصر روستای مذکور به همت کمیته روستایی و عشایری شهرستان، برگزار شد.

فرماندار شهرستان جلفا در این مراسم ضمن تشریح ریشه‌های پیروزی انقلاب اسلامی، از پایداری و استقامت ملت ایران در مقابل زورگویی‌ها و فشار‌های دشمنان اسلام، تقدیر کرد وافزود: باید از الگوهایی که پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) از اسلام راستین برای ما ارائه نموده اند، تأسی نموده و از آن پیروی کنیم، همچنان که باید از آرمانهای انقلاب اسلامی که مردم ایران، برای آن به پا خواستند دفاع کرده و بدان پایبند باشیم.

 احمدی در ادامه به درخواست‌ها و پیشنهادهای اهالی رسیدگی و دستورهای لازم برای رفع مشکلات آنها به مدیران و مسئولان مربوطه صادر کرد.

در پایان، مراسم تجدید میثاق با آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب و غبار روبی و عطرافشانی مزار آنان در گلزار شهدا برگزار شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید