Iranian Agriculture News Agency

دیدار رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با خانواده جهادگرشهید حسین متذکر در مراغه

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: دیدار با خانواده های شهدای گرانقدرمان موهبتی است که انرژی و روحیه ایثارگری را تقویت کرده و قوت قلبی فراهم می آورد تا ادامه دهنده راه آنان باشیم.

دیدار رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با خانواده جهادگرشهید حسین متذکر در مراغه

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در دیدار با خانواده جهادگرشهید حسین متذکر که  اسماعیل کریمی اصل معاون رئیس سازمان و مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه مراغه و حاج آقا اسلامی رییس اداره بنیاد شهید شهرستان ویژه مراغه نیز حضور داشتند ضمن تبریک چهل و سومین سال طلوع خورشید تابناک انقلاب اسلامی و تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی النقی(ع) و سلام و درود بر روح پاک شهدای انقلاب گفت: امروز را فرصت مغتنمی دانستیم تا به بهانه ایام الله دهه فجر به وظیفه خود عمل کرده و ارادت و علاقه قلبی خود به شهدای عزیز میهن را در دیدار با خانواده این عزیزان اعلام نماییم و با تجدید میثاق با آن بزرگواران بتوانیم قدم در راه ایشان گذاشته و ادامه دهنده راهشان باشیم.

وی اظهار داشت: ارج و قرب والای شهید و مقام شهادت بر کسی پوشیده نیست اما ارج و قرب خانواده شهدا نیز  نمی تواند کمتر از آن باشد که پس از شهادت آن بزرگواران به مراقبت و تربیت ثمره زندگی آنان پرداخته اند و با بر عهده گرفتن وظیفه ای که بر دوش جامعه بوده است دین بزرگی بر همه احاد ملت نهاده اند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: دیدار با خانواده های شهدای گرانقدرمان موهبتی است که انرژی و روحیه ایثارگری را تقویت می کند و قوت قلبی فراهم می آورد تا ادامه دهنده راه آنان باشیم. گرچه در شرایط حاضر کرونایی این دیدارها باعث زحمتان این عزیزان می گردد اما فرصتی است تا از تلاشها و زحمات ایشان در تربیت فرزندان و مبارزه با مشکلات زندگی تقدیر کرده و از قصورات خود طلب بخشش نماییم و به یاد داشته باشیم که آرامش و آسایش و امنیت امروز را مدیون خون پاک این عزیزان هستیم و با تلاش بر انجام صحیح وظایف محوله به ادای دین خود بپردازیم.

گفتنی است معلم و جهادگر شهید حسین متذکر در سال  1328متولد و در اردیبهشت سال 64 در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمده است شهید در سال 52-51 به استخدام وزارت آموزش و پرورش درآمده و در بخش هیدج زنجان مشغول به تدریس بوده و تا سال 1360 نزدیک به 200 نفر از جوانان در انجمن اسلامی توسط شهید بزرگوار تربیت یافته اند که در پستهای اجرایی مشغول می باشند او مدتی معاون جهاد سازندگی مراغه بوده و علاقه خاصی به سازندگی روستاها داشت سرانجام روح بزرگ آن وجود تلاشگر آن مرد مبارز دراردیبهشت ماه سال 64 به لقاء ا... پیوست و در نزد خداوند بزرگ قرار گرفت روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید