Iranian Agriculture News Agency

فتحی در گفتگوی اختصاصی با ایانا خبر داد:

ملاقات عمومی مسئولان با بهره برداران، روند خدمت‌رسانی در بخش کشاورزی را تسهیل می‌کند

دیدارهای مردمی فرصتی برای تزریق امیدو انگیزه درجامعه و ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی بخش …

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: ملاقات عمومی مسئولان با بهره برداران، روند خدمت‌رسانی در بخش کشاورزی را تسهیل می‌کند .

 ملاقات عمومی مسئولان با بهره برداران، روند خدمت‌رسانی  در بخش کشاورزی را تسهیل می‌کند

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، ملاقات مردمی  اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به اتفاق  حسن ایمانی مدیر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان ،  محمدحسین اقدمی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان و مهندس مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی  در محل حوزه ریاست سازمان برگزار شد.

در این دیدارها که به‌ صورت جداگانه و رودررو و با 21 نفر از مراجعه کنندگان برگزار شد، هرکدام از بهره برداران بخش کشاورزی مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز ضمن شنیدن مسائل و مشکلات این افراد دستورات لازم در خصوص رسیدگی و رفع مشکلات ایشان را صادر کرد.

 فتحی در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگاران گفت: سعی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی این است که ملاقات مردمی با ارباب رجوع تقریباً هر هفته یکبار برگزار شود و مسائل و مشلات مراجعین و حتی همکاران از نزدیک مورد بررسی قرار گیرد و راهکارهای لازم و قانونی در جهت برطرف کردن مشکلات مراجه کنندگان ارائه گردد.

وی افزود: مردم اگر مدیر یک مجموعه را امین خود بدانند و مشکلات خود را بدون واسطه بیان نمایند، بسیاری از مسائل موجود به راحتی برطرف می گردد و این خود می تواند نشان از اعتماد مردم به مدیران و مسئولین باشد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه ملاقات مردم این فرصت را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد تا از این راه موانع پیش روی خود را برطرف کنند گفت: ملاقات عمومی مسئولان با بهره برداران، روند خدمت‌رسانی  در بخش کشاورزی را تسهیل می‌کند .

وی افزود: ملاقاتهای مردمی فرصتی برای تزریق امید و انگیزه در جامعه و ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی بخش کشاورزی است.

گفتنی است سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به طور مستمر جلسات دیدارهای مردمی را در راستای تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندان برگزار نموده و همچنین توجه به کاهش مشکلات مردم و همکاران را در اولویت قرار داده است.

 

حجم ویدیو: 15.04M | مدت زمان ویدیو: 00:03:29
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید