Iranian Agriculture News Agency

جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر ۱۴۰۰ شهرستان آذرشهر برگزار شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آذرشهر از برگزاری جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر ۱۴۰۰ این شهرستان خبر داد.

جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر ۱۴۰۰ شهرستان آذرشهر برگزار شد

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، حسن علیوند رییس کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر در این جلسه که با حضور  ماهری بخشدار مرکزی، سرهنگ رحیم زاده فرمانده بسیج سازندگی، نمایندگان نظام صنفی کارهای کشاورزی، نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و خانه کشاورز برگزار شد، ضمن برشمردن برنامه های پیشنهادی، گفت: امسال شایسته است برنامه های جدیدی در مقایسه با سالهای پیش اجرا شوند تا نسلهای جدید با رغبت بیشتری با ارزشهای انقلاب مانوس شوند.

وی افزود: همراه با مراسم گوناگون از جمله افتتاح برخی طرحها، مسابقات ورزشی محلی و قرآن، کماکان برنامه های بازدید از خانواده معظم شهدا، تجلیل از ایثارگران، غبارروبی مزار شهدا با جدیت دنبال خواهد شد.

 ماهری بخشدار مرکزی آذرشهر نیز با بیان اینکه تمام نهادهای عضو کمیته در برنامه ریزی و اجرای برنامه های دهه فجر مشارکت فعال داشته است. گفت: شایسته است تمام برنامه ها با محوریت قرار دادن سلامت مردم و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا برنامه ریزی شوند.

  وی افزود: باید تقسیم وظایف انجام شود و حضور مسؤولان در برنامه ها به شکل متوازن باشد و در هر برنامه ای چند مسؤول حضور داشته است.

فرمانده بسیج سازندگی شهرستان آذرشهر  نیز به لزوم تبیین ارزشهای صحیح اشاره کرد و گفت: وظیفه ما جامعه پذیر کردن ارزشهای انقلاب است.

سرهنگ رحیم زاده ادامه داد: چنانچه نهادها به صورت مقایسه ای، پیشرفتهای حاصل شده در دوران سخت کنونی را در مقایسه با شرایط گذشته به مردم بیان کنند، در آن صورت مردم در مواجهه با مشکلات، صعه صدر بیشتری به خرج خواهند داد.

در ادامه جلسه حاضران به بیان دیدگاه های خود پرداختند و مقرر گردید در اجرای برنامه ها به دهستان شیرامین به مرکزیت روستای شیرامین توجه خاصی مبذول شود؛ همچنین مقرر شد نهادها تا ۲۷ دی ۱۴۰۰ برنامه های پیشنهادی خود را جهت جمع بندی به کمیته روستایی و عشایری ارسال دارند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید