Iranian Agriculture News Agency

رفع تداخل و سنددارکردن اراضی کشاورزی ومجوزتغییرکاربری اراضی زراعی وباغی بیشترین مواردمراجعه مردمی

میز خدمت ادارات بخش کشاورزی آذربایجان شرقی در صحن مصلی اعظم حضرت امام (ره) تبریز

دیدار مردمی رییس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، مدیرکل دامپزشکی استان، مدیر سازمان تعاون روستایی استان و معاونان آنها روز جمعه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ تا 12 ظهر در صحن مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد.

رفع تداخل و سنددارکردن اراضی کشاورزی ومجوزتغییرکاربری اراضی زراعی وباغی بیشترین مواردمراجعه مردمی

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، اکبر فتحی رییس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی،  رحیم مهردادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان،  امیرحسین بهداد مدیرکل دامپزشکی استان،  علی اکبر نژادرضا مدیر سازمان تعاون روستایی استان و معاونان آنها قبل از خطبه های نمازجمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهرستان تبریز در دیدار چهره به چهره با مردم به مشکلات تعداد کثیری از مردم و شهروندان حاضر در مصلی تبریز رسیدگی و درخواستهای مراجعین را بررسی و دستورات لازم را صادر کردند.

در این دیدار مردمی که در راستای جلب رضایت شهروندان و به منظور رسیدگی به مشکلات آنها در حوزه سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و ادارات تابعه توسط مهندس فتحی و سایر مدیران حاضر بخش کشاورزی به انجام رسید، مراجعین در ملاقات مردمی علاوه بر اظهار خرسندی جهت حضور رییس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و مدیران مجموعه در جمع شهروندان، برای دستیابی به نتیجه مناسب با وی گفتگو و تبادل نظر کردند.

در این دیدار رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و مدیران ادارات تابعه ضمن شنود توضیحات حاضرین در ملاقات مردمی، به ارائه راهنمائی های لازم در راستای حل مشکلات مطروحه اقدام نمودند.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در حاشیه این برنامه میز خدمت در گفتگو با خبرنگار ایانا در  آذربایجان شرقی گفت: امروز جمعه به اتفاق مدیران کل منابع طبیعی آبخیزداری ، دامپزشکی و تعاون روستایی از ساعت ۱۰ الی ۱۲ درصحن مصلی حضرت امام (رض) درخدمت نمازگزاران و مراجعین محترم بودیم که عمده مراجعات درخصوص درخواست برای رفع تداخل اراضی شخصی و ملی و سنددار کردن اراضی کشاورزی و مجوز تغییرکاربری اراضی زراعی و باغی بود.

لازم به توضیح است این دیدار در چارچوب برپایی میز خدمت ویژه مسئولین ادارات بخش کشاورزی با هدف رسیدگی به مشکلات مردم انجام گرفته بود که در پایان این دیدار حضرت آیت الله  سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه محبوب تبریز ضمن حضور در میز خدمت از تلاشهای مدیران بخش کشاورزی جهت رفع مشکلات شهروندان تشکر نمود.

گفتنی همزمان در سراسر استان آذربایجان شرقی ، مدیران جهادکشاورزی شهرستانها به اتفاق  مسدولین ادارات تابعه در میز خدمت نمازجمعه این ششهرستانها حضور یافته و به مشکلات نمازگزاران و مراجعین رسیدگی نمودند. 

 

حجم ویدیو: 16.88M | مدت زمان ویدیو: 00:02:51
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید