Iranian Agriculture News Agency

فتحی در گفتگوی اختصاصی با ایانا تاکید کرد:

هوشمندسازی، کاهش فرایند‌ها وتسریع در انجام امورات از اولویت های جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: هوشمندسازی، کاهش فرایند‌ها وتسریع در انجام امورات از اولویتهای سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی می باشد.

هوشمندسازی، کاهش فرایند‌ها وتسریع در انجام امورات از اولویت های جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در ملاقات مردمی به مشکلات مراجعه کنندگان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

دیدار مردمی اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به همراه  حسن ایمانی مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان و وحید کاظم زاده مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با چند تن از مراجعه کنندگان برگزار شد.

گفتنی است در این دیدار که حدود دو ساعت به طول انجامید، مشکلات حدود 14 نفر از مراجعان مورد بررسی قرار گرفت و در راستای تکریم ارباب رجوع و پیگیری حقوق مراجعان  تصمیماتی  اتخاذ شد.

لازم به ذکر است در این دیدار مردمی مهندس فتحی ضمن شنیدن مشکلات بهره برداران بخش کشاورزی و مراجعان به بیان راهکار‌های لازم پرداخت.

نکته قابل توجه در این دیدار مردمی آن بود که رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی بعد از استماع مشکلات هر یک از مراجعه کنندگان در همان لحظه با مسئول مربوطه تماس حاصل کرده و مشکل طرح شده را پیگیری می‌کرد.

 رئیس سازمان جهادکشاورزی استان در حاشیه برگزاری دیدار مردمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی درباره برگزاری این جلسه گفت: امروز چندین مورد از مشکلات بهره برداران از شهرستان تبریز و سایر  شهرستان‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی، کاهش فرایند‌ها و تسریع در انجام امورات از اولویتهای این سازمان می باشد بر ضرورت پاسخگویی مدیران دستگاه های اجرایی بخش کشاورزی و ارتباط نزدیک و مستمر با بهره برداران بخش کشاورزی و آگاهی از مسائل و مشکلات مردم در دستگاه های اداری تاکید نمود و ادامه داد: تا زمانی ‌که مسئولان بخش کشاورزی در جریان کامل مسائل و مشکلات کشاورزان و بهره برداران بخش قرار نگیرند و در بطن مشکلات مردم نباشند، نمی‌توانند حس رسیدگی به مشکلات مردم را پیدا کنند.

گفتنی است برنامه ملاقات مردمی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی هر هفته چهارشنبه ها برگزار و مراجعه کنندگان درخواستهای خود را به صورت حضوری ارائه و مهندس فتحی  پس از شنیدن مسائل و مشکلات آنان دستورات لازم را برای مساعدت و همکاری در چهارچوب قانون به معاونین و مدیران واحدهای مربوط صادر می نماید.

 

حجم ویدیو: 19.12M | مدت زمان ویدیو: 00:02:49
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید