Iranian Agriculture News Agency

انتصاب رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی

معاون امور فرهنگی و آموزشی نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی با صدور حکمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی را به عنوان رئیس کمیته روستائی و عشایری ستاد بزرگداشت چهل وسومین فجر انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی منصوب کرد.

انتصاب رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، طی این حکم که توسط حجت الاسلام والمسلمین روح الله شاهمرادیان خطاب به حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی توشیح شده، آمده است:

انقلاب اسلامی ایران در آستانه ورود به چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند خود یادآور حماسه ای است که با حضور چشمگیر آحاد ملت توانست نظام وابسته ستم شاهی را سرنگون و نظام مقدس جمهوری اسلامی را که سرشار از برگ های زرین و درخشان است را به وجود آورد.

لذا با عنایت به تعهد و تجارب خوب جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان « رئیس کمیته روستایی و عشایری» ستاد بزرگداشت چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال، پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همکاری و همدلی سایر دستگاه ها و اعضای محترم کمیته مربوطه و پیگیری و اجرای کامل دستورالعمل ها و مصوبات ابلاغی؛ گام های اساسی در تحکیم و تقویت مبانی انقلاب شکوهمند اسلامی به ویژه در جوامع روستایی و عشایری بردارید.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید