Iranian Agriculture News Agency

ملاقاتهای مردمی بهترین شیوه برای شناخت از نیازهای کشاورزان و بهره برداران است

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی رکورد دیدارهای مردمی را شکست

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با تاکید بر تداوم ملاقاتهای چهره به چهره گفت: ملاقاتهای مردمی موثرترین راه برای شناسایی و شناخت مطالبات و مشکلات مردم و بهترین شیوه برای شناخت از نیازهای کشاورزان و بهره برداران است.

ملاقاتهای مردمی بهترین شیوه برای شناخت از نیازهای کشاورزان و بهره برداران است

اکبر فتحی در حاشیه دیدار مردمی هفتگی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب گفت: هدف از این ملاقاتها رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم به ویژه پشتیبانی و رفع موانع تولید کنندگان، بهره برداران و کشاورزان بوده که جزء اصلی ترین سیاستهای دولت سیزدهم می باشد و از اولویتهای اصلی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی است.

وی با اشاره به اینکه در ملاقاتهای مردمی با شنیدن مشکلات بهره برداران و دیدارهای چهره به چهره ضمن اعتمادسازی و جلب مشارکت مردم، باعث ایجاد آرامش در بین مردم می شود ادامه داد: معتقدیم ارتباط دوسویه و چهره به چهره در ملاقات مردمی موجب اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف می‌ شود.

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه جناب آقای مهندس فتحی رئیس محترم سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی رکورد دیدارهای مردمی را در سالجاری شکسته و این تعداد دیدار مردمی در ادوار مختلف بی سابقه بوده است گفت: ملاقات عمومی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با شهروندان محترم بدون وقفه روزهای چهارشنبه هر هفته از ساعت 12 الی 15 بعدازظهر با رعایت پروتکلهای بهداشتی در محل حوزه ریاست سازمان برگزار می‌شود و رئیس محترم سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی علاوه بر حضور مستمر و دوره ای در مرکز سامد استانداری و پاسخ به سوالات تلفنی بهره برداران ، دیدارهای جانبی مختلفی بصورت روزانه با بهره برداران انجام داده و با سعه صدر ضمن گوش دادن به درخواستهای مردمی دستور رسیدگی و رفع مشکل می کنند.

 حسن ایمانی با بیان اینکه روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی اخیراً برای دیدارهای هفت ماهه نخست سالجاری افکارسنجی با عنوان میزان رضایتمندی ارباب رجوع از دیدارهای مردمی مدیران سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی انجام داده که نتایج رضایت بخشی داشته است ادامه داد: خوشبختانه 83 درصد از مراجعین در این افکارسنجی از حل مشکلاتشان و 93 درصد از مراجعین نیز از نحوه برگزاری این دیدارها ابراز رضایت نموده اند.

لازم به ذکر است در این نشست که با حضور روسای دستگاه های تخصصی؛ داداش نصیری مدیر امور اراضی سازمان و  وحید کاظم زاده مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی انجام گرفت به مشکلات و مسائل 17 نفر از بهره برداران و مراجعین محترم رسیدگی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

حجم ویدیو: 24.15M | مدت زمان ویدیو: 00:01:33
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید