Iranian Agriculture News Agency

بیانیه سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی به مناسبت دهه بصیرت و روز جهانی مقاومت

حماسه 9 دی، نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردم با ایمان و انقلابی ایران است

سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی طی بیانیه ای ضمن تبریک دهه بصیرت و روز جهانی مقاومت و تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: حماسه 9 دی، نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردم با ایمان و انقلابی ایران است.

حماسه 9 دی، نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردم با ایمان و انقلابی ایران است

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  متن کامل بیانیه بدین شرح  است:

مردم قهرمان تبریز در 8 دی و به دنبال آن ملت ایران در نهم دی ماه سال 1388 با حضور آگاهانه، مقتدرانه و بیعت دوباره با آرمانهای امام خمینی (ره) و مقام معظّم رهبری حماسه ای جاودان و به یاد ماندنی را در تاریخ انقلاب آفریدند.حماسه 9 دی، نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردم باایمان و انقلابی ایران است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمانهای انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

نمایش بصیرت و هوشیاری مردم مؤمن، با بصیرت و غیرتمند ایران در این حماسه باشکوه، چنان تجلی یافت که به فرموده مقام معظّم رهبری « اگر صدها بار هم برای نعمت هوشیاری این ملّت سجده شکر به جای آورده شود، باز هم کم است. حماسه ای که محاسبات دشمن را به هم ریخت؛ محاسباتی که با همکاری و برنامه ریزی عده ای اقلیت در داخل از روی بغض و کینه شکل گرفته بود اما در این روز حماسی یک بار دیگر امّت اسلامی  با بصیرت عمل کرد و دشمنان نظام مأیوس شدند».

روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید.در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دامت برکاته را شاد کرد.

مطمعناً اگر درایت و بصیرت رهبر معظّم انقلاب و همراهی و هوشیاری مردم نبود و آنان با ولایت فقیه همراه نمی شدند، پیامد منفی بیشتری را برای کشورمان به دنبال داشت.درایت، تدبر، مدیریت و مهربانی معظّم له در آن مقطع حساس باعث شد جامعه بتواند راه خود را ادامه دهد. نهم دی ماه به عنوان حماسه عظیم حضور میلیونی مردم در دفاع از آرمانهای انقلاب و تجدید میثاق با ولی فقیه ثبت شده و ماندگار خواهد بود.

 همین اتفاق باعث شد تا ۱۳ دی ماه نیز در صفحات تقویم ایران اسلامی، به عنوان روز ماندگار به ثبت برسد که بیانگر سالروز شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج "قاسم سلیمانی"  فرماندهی بی نظیر، شجاع و فداکاری که بیش از چهار دهه عمر با برکت خود را در دفاع از عزت، اقتدار و امنیت ملت بزرگ ایران، مظلومان جهان به ویژه کشورهای اسلامی و محور مقاومت صرف کرد و سرانجام در راه اعتلای اسلام، قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) جان خویش را به پیشگاه حضرت حق و به تاسی از سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) فدا کرد.

خون پاک سید شهدای مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست شقی‌ترین آحاد بشر و با دستور مستقیم ترامپ دیوانه، رئیس‌جمهور شکست‌خورده ایالات متحده در صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ با خیال تضمین آینده انتخاباتی خود، بر زمین ریخته شد، غافل از اینکه خداوند قادر متعال او را از منفورترین سیاستمداران جهان تبدیل خواهد کرد و عذاب بزرگ الهی در انتظار او خواهد بود. خَتَمَ اللَّهُ عَلى قُلوبِهِم وَعَلى سَمعِهِم وَ عَلى أَبصارِهِم غِشاوَةٌ وَ لَهُم عَذابٌ عَظیمٌ(بقره/ 7)

نامگذاری 13 دی ماه همزمان با سالروز شهادت مالک اشتر  زمان حاج "قاسم سلیمانی"  به عنوان روز جهانی مقاومت نشان از وحدت، انسجام و یکپارچگی ملت فهیم و شهیدپرور ایران و امت اسلامی در جهت خنثی سازی توطئه های دشمنان قسم خورده این نظام مقدس خصوصاً استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار و صهیونیست دارد.

ملت فهیم و شهیدپرور ایران اسلامی با وجود مردان و زنان غیور و رزمندگانی دلاور در تمامی دوران مبارزه با استبداد با دستان خالی جان خود را بدون هیچگونه چشم‌داشتی در طبق اخلاص گذاشتند و اجازه تعدی و دست درازی دشمنان زبون را به خاک میهن اسلامی ندادند و در راستای دفاع از این مرز و بوم از هیچ کوششی فروگذار نکردند؛ اکنون که 13 دی ماه همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم، روز جهانی مقاومت نامگذاری شده، ما جهادگران و کارکنان سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و ادارات تابعه ضمن تبریک  دهه بصیرت و روز جهانی مقاومت و تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی،  برخود تکلیف می دانیم که بیش از گذشته منسجم تر و متحدتر از قبل در برابر خنثی کردن توطئه های دشمنان و استکبار جهانی سینه سپر کنیم و لحظه ای دست از مبارزه در برابر حربه های دشمن که جوانان و آرمانهای ارزشمند ایران اسلامی را مورد هدف قرار داده اند، برنداریم.

 

سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی   

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید