Iranian Agriculture News Agency

فعالیت سه واحد فرآوری و بسته بندی آبزیان در استان آذربایجان شرقی

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی از مرکز فرآوری و بسته بندی ماهی آذرمرجان تبریز بازدید کرد .

فعالیت سه واحد فرآوری و بسته بندی آبزیان در استان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی  مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از خطوط مختلف بسته بندی مرکز فرآوری و بسته بندی ماهی آذرمرجان در شهرستان تبریز که با همراهی  قاسم جعفروند مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی و  مجید نصرتلو مسئول بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان سازمان انجام گرفت رهنمودهای لازم درخصوص مسائل شرعی صید و عدم عرضه انواع ماهیان حرام گوشت در استان را ارائه نمود .

 وی با بیان اینکه مسئولیت تامین سلامت بهداشتی وشرعی آبزیان بعهده مسئولین اداره کل دامپزشکی و رعایت مسائل شرعی برعهده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی است خاطرنشان کرد: نظارت بر تولید بهداشتی وحلال کلیه فرآوری های شیلاتی مسئولیتی سنگین است ولی مردم عزیز استان با وجود مشکلات اقتصادی در تهیه آبزیان آن را در سبد غذایی خود جای داده اند لذا باید مسئولین این امر تمام توان خود را مبنی بر عرضه محصولات آبزی سالم و مفید به کلیه اقشار جامعه به کار ببندند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان ابراز امیدواری کرد که با نظارت دقیق وآگاهی دادن به صاحبان کسب وکار شیلاتی و مصرف کنندگان آبزیان، شاهد عرضه آبزیان غیرشرعی نباشیم .

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه سه واحد فرآوری و بسته بندی آبزیان در استان فعال می باشد گفت: کارخانه فرآوری و بسته بندی ماهی آذر مرجان به مدیریت آقای فرهادی جزو واحدهای برتر دراین زمینه است. 

 قاسم جعفروند با بیان اینکه این واحد فعالیت خود را از سال 1383 در شهرستان تبریز آغاز نموده است گفت: این واحد با عرضه روزانه یک تن انواع ماهیان بسته بندی شده شمال، جنوب و ماهیان پرورشی در استان واستانهای همجوار با نظارت ارگانهای مسئول در حال فعالیت است .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید