Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان امور اراضی:

سنددار کردن اراضی کشاورزی از اولویت‌های مهم سازمان است

رئیس سازمان امور اراضی در گردهمایی سراسری مدیران، رفع تداخلات و سنددار کردن اراضی کشاورزی را از مهمترین وظایف سازمان برشمرد.

سنددار کردن اراضی کشاورزی از اولویت‌های مهم سازمان است

به گزارش خبرگزاری ایانا به نقل از سازمان امور اراضی، علیرضا اورنگی گفت: با توجه به تأکید وزیر جهاد کشاورزی بر اتمام سنددار کردن اراضی تا پایان دولت سیزدهم، لازم است با تلاش شبانه‌روزی پیگیر رفع تداخلات و ارائه اسناد کشاورزی به بهره‌برداران باشیم.

وی افزود: رویکرد وزیر جهاد کشاورزی رویکرد جهشی، تحولی و تفویض اختیار به استان‌ها است و ما هم این سیاست را دنبال خواهیم کرد.

اورنگی ادامه داد: آیین‌نامه جلوگیری از خرد شدن اراضی نیز تا پایان امسال انجام خواهد شد تا ارائه اسناد کشاورزی تسهیل شود.

وی تأکید کرد: همه مدیران استانی نیز باید با جدیت برای اجرای رفع تداخلات، اتمام طرح کاداستر و ارائه اسناد کشاورزی تلاش کنند.

رئیس سازمان امور اراضی حضور یگان حفاظت اراضی را در کاهش تخلفات تغییر کاربری غیرمجاز بسیار مؤثر دانست و گفت: امیدواریم با هماهنگی بیشتر فرماندهان یگان حفاظت با مدیران امور اراضی و رؤسای سازمان‌های جهاد کشاورزی شاهد کاهش تخلفات تغییر کاربری اراضی کشاورزی باشیم.

اورنگی افزود: همیشه جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز آسان‌تر است و در این راه باید به گزارش‌های دریافتی از سامانه ۱۳۱ در استان‌ها توجه ویژه‌ای شود.

وی ادامه داد: مدیران استانی باید به موضوع آموزش کارکنان نیز توجه خاصی داشته باشند.

اورنگی تأکید کرد: بارگذاری کامل اطلاعات در سامانه‌ها باعث تسریع امور می‌شود و از همه مدیران انتظار داریم توجه ویژه‌ای به این موضوع مهم داشته باشند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید