Iranian Agriculture News Agency

با ارسال ابلاغیه به رؤسای سازمان‌های جهاد کشاورزی سراسر کشور؛

خط اعتباری شماره چهار مکانیزاسیون به ظرفیت 12 هزار میلیارد ریال ابلاغ شد

خط اعتباری شماره چهار مکانیزاسیون به ظرفیت 12 هزار میلیارد ریال با اولویت پرونده‌های موجود در بانک کشاورزی و محوریت تقاضا مبتنی بر اهداف و برنامه‌های طرح جامع 12 ساله مکانیزاسیون کشاورزی و اهداف پروژه‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغ استانی شد.

خط اعتباری شماره چهار مکانیزاسیون به ظرفیت 12 هزار میلیارد ریال ابلاغ شد


رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) از ابلاغ خط اعتباری شماره چهار مکانیزاسیون کشاورزی خبر داد و گفت: در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و با حمایت‌های وزیر عمل‌گرای جهاد کشاورزی و همکاری مؤثر بانک کشاورزی، خط اعتباری شماره چهار مکانیزاسیون کشاورزی ابلاغ شد.

کامبیز عباسی افزود: این خط اعتباری به ظرفیت 12 هزار میلیارد ریال جهت سال 1395 خورشیدی به استان‌های کشور ابلاغ شد.

وی خاطرنشان کرد: این ابلاغیه به رؤسای سازمان‌های جهاد کشاورزی، معاونان بهبود تولیدات گیاهی و دامی، رؤسای ادارات امور فناوری‌های مکانیزه سراسر کشور ارسال شده است.

عباسی از مسئولان مکانیزاسیون استانی درخواست کرد مطابق با سهمیه‌های اعلامی و مبتنی بر برنامه‌های اقتصاد مقاومتی نسبت به ارسال گزارشات خط جدید به‌صورت هفتگی در قالب فرمت‌های ارسالی با تکیه بر اهداف کمی و کیفی پروژه تجهیز و نوسازی ناوگان ماشینی بخش کشاورزی با رویکرد اقتصاد مقاومتی اقدام کنند.

وی ادامه داد: خط شماره یک مکانیزاسیون به مبلغ 750 میلیارد تومان بود که به طور کامل جذب شدو از مبلغ 800 میلیارد تومانی خط شماره دو مکانیزاسیون نیز شاهد جذب 94 درصدی بودیم.

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی تصریح کرد: از اعتبار یک‌هزار میلیارد تومانی خط شماره سه مکانیزاسیون نیز 70 درصد از اعتبارات تاکنون جذب شده است.

عباسی درباره آخرین وضعیت خط اعتباری در کل کشور و در سال گذشته یادآور شد: تا 15 فروردین‌ماه سال جاری 18 هزار و 770 میلیارد ریال به بانک‌ها معرفی شده و مبلغ شش‌هزار و 533 میلیارد ریال جذب شده است.

وی در پایان تأکید کرد: برخی از استان‌ها در این خطوط جذب بسیار موفقی داشته‌اند و برخی دیگر در سال جدید باید اهتمام، جدیت و پیگیری بیشتری به خرج دهند./

M-950125-02

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید