Iranian Agriculture News Agency

ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در مناطق محروم شهرستان اردل

مدیر کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری از ارائه خدمات ویژه رایگان این اداره به دامداران مناطق محروم روستایی و عشایری اردل خبر داد.

ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در مناطق محروم شهرستان اردل

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به منظور ارائه خدمات رایگان به دامداران و عشایر، مدیرکل دامپزشکی استان در معیت جمعی از کارشناسان این اداره کل، همچنین رئیس و کارکنان شبکه دامپزشکی شهرستان اردل، اقدام به برپایی میز خدمت در روستای چویلان از توابع منطقه دیناران شهرستان اردل کرده است.

 در این مراسم کارکنان شبکه دامپزشکی شهرستان اردل نسبت به مایه کوبی گوسفندان برعلیه بیماری تب برفکی به صورت رایگان اقدام کردند.

 همچنین سم و داروی لوامیزول به صورت رایگان در بین دامداران منطقه توزیع شد. در ادامه مدیرکل و هیئت همراه با سفر به منطقه صعب العبور و بسیار محروم بادره و دهدلی با حضور در چادر عشایر از نزدیک با ایشان به گفتگو نشسته و از وضعیت دامهای ایشان مطلع شدند

 در این دیدارها دامداران نیز درخواستهای خود را به مدیرکل دامپزشکی استان ارائه نموده که مقرر شد نسبت به مرتفع نمودن مشکلات ایشان در اسرع وقت اقدام شود.

شایان ذکر است منطقه بادره و دهدلی جزو محرومترین بخشهای استان چهارمحال و بختیاری در شهرستان اردل می باشد که حتی راه دسترسی به ایشان بسیار ناهموار و صعب العبور است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید