Iranian Agriculture News Agency

از طریق استودیو کشاورز برگزار شد؛

جشنواره آنلاین برداشت سیب در شهرستان بروجرد

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی از برگزاری آنلاین جشنواره برداشت سیب در شهرستان بروجرد از طریق استودیو کشاورز سازمان جهاد کشاورزی لرستان خبر داد.

 جشنواره آنلاین برداشت سیب در شهرستان بروجرد

این جشنواره به همت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بروجرد و با همکاری مدیریتهای هماهنگی ترویج، باغبانی و مدیریت صنایع تبدیلی و غذایی سازمان و با حضور  باغداران پیشرو در شهرستان بروجرد برگزار شد.

  مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان گفت سالانه حدود ۷۰ هزار تن سیب  در در استان لرستان  تولید می‌شود و شهرستان بروجرد با تولید حدود ۳۵ هزار تن قطب تولید سیب در استا لرستان می باشد

 دکتر آروان اهداف برگزاری این جشنواره را شکرگزاری و سپاسگزاری از خداوند متعال به خاطر نعماتی که به باغداران عطا کرده است، شناسایی و معرفی محصول سیب شهرستان بروجرد در سطح استانی و ملی و بین المللی، تشویق و ترغیب سرمایه داران  و بازرگانان و شرکتهای داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در تولید و فرآوری، بازاریابی وصادرات  محصول سیب شهرستان بروجرد، برند سازی محصول سیب شهرستان بروجرد برشمرد.

 مدیران باغبانی و صنایع تبدیلی و غذایی سازمان و همچنین  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بروجرد و باغداران نمونه شهرستان بروجرد در خصوص تولید سیب  و فرآوری آن مطالبی را مطرح کردند.

 در  ادامه یکی از سردخانه داران بروجرد و با یکی از کارگاههای فرآوری سیب ارتباط برقرار شد.

 در پایان برنامه  آقای  فرجی از موسسه آموزش و ترویج  ضمن ابراز خرسندی و تقدیر از برگزارکنندگان جشنواره  نکاتی در خصوص برگزاری بهینه جشنواره مطرح کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید