Iranian Agriculture News Agency

صدور کارت معاینه فنی خطوط فرآوری و ضدعفونی بذر استان قزوین

خطوط فرآوری و ضدعفونی بذر یکی از شرکت‌های تامین بذر استان قزوین مورد بازدید قرار گرفت و دو مورد برچسب معاینه فنی صادر شد.

صدور کارت معاینه فنی خطوط فرآوری و ضدعفونی بذر استان قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، تیم معاینه فنی خطوط فرآوری بذر استان قزوین متشکل از حسینی بای نماینده موسسه تحقیقات ثبت و گواهی بذر در استان، جلیلوند کارشناس مسئول بذر استان و چگینی نماینده اداره فناوری‌های مکانیزه کشاورزی این سازمان،  صبح امروز با حضور در یکی از شرکت‌های تامین بذر استان، از خطوط فرآوری بذر گندم دیم این شرکت بازدید و پس از  بررسی و ارائه  پیشنهادات  فنی، بر اساس دستورالعمل معاینه فنی خطوط فرآوری بذر گندم خطوط شرکت مورد تایید قرار گرفت و دو فقره برچسب معاینه فنی صادر شد.

گفتنی است، ماشین های فرآوری بذر گندم به مانند هر ماشین صنعتی دیگر نیازمند رسیدگی و کنترل‌های ادواری می‌باشد. در بسیاری از مواقع بعلت خواب دستگاه‌ها در غیر از فصل کاری و همچنین وجود گرد و خاک در محیط کار دستگاه‌ها، لازم است قبل از شروع کار ماشین های خط فرآوری بذر مورد بازبینی و رفع اشکالات احتمالی قرار گرفته و با اطمینان بیشتر مورد استفاده قرار گیرند.

بازدید و صدور کارت معاینه فنی خطوط فرآوری و ضدعفونی بذر از اتلاف وقت و ضررهای مالی به بخش کشاورزی جلوگیری می‌کند و کشاورزان با اطمینان خاطر از بذر دریافتی برای کشت می‌توانند استفاده کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید