Iranian Agriculture News Agency

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران:

سالانه یک اصله نهال به یاد شهدا و دو اصله نهال به نام هر جانباز کاشته می شود

امسال و در هفته منابع طبیعی و آبخیزداری و به مناسبت روز بزرگداشت شهدا مراسم کاشت نهال با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران برگزار شد.


امسال و در هفته منابع طبیعی و آبخیزداری و به مناسبت روز بزرگداشت شهدا مراسم کاشت نهال با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران در محل مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی بقیه الاعظم(عج) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران در این مراسم علی کیان طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی گفت: هفته منابع طبیعی و آبخیزداری هفته ترویج فرهنگ منابع طبیعی است که بسیار خوشحالیم از این که در این هفته و در مراسمی که بمناسبت گرامیداشت شهداست با کاشت نهال همرا است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران افزود: با توجه به شرایط استان تهران از لحاظ جمعیتی و آب و هوایی توسعه فضای سبز و عرصه های جنگلی یکی از ضروریات این استان است که برای توسعه عرصه های جنگلی نیاز به سرمایه گذاری و اعتبارات بیشتری است.

وی اظهار داشت: با هدف توسعه فضای سبز و جنگل کاری بیش از هزار هکتار عملیات جنگل کاری در ارتفاعات شمال تهران انجام شده است و همچنین به منظور احیای اراضی بیابانی و کنترل گرد و غبار هزار و 400 هکتار از این اراضی در غرب و جنوب غرب استان تهران و در حوزه شهررستان ملارد زیرپوشش عملیات بیابان زدایی قرار گرفته است.

کیان تصریح کرد: امسال و در هفته منابع طبیعی در 11 شهرستان استان با هماهنگی ادارات بنیاد شهید مراسم بزرگداشت روز شهدا همراه با نهالکاری در یکی از بوستان های این شهرستان ها برگزار شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران در این مراسم پیشنهاد داد با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران قصد داریم هرساله یک اصله نهال به یاد شهدا و دو اصله نهال به نام هر جانباز کاشته شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید