Iranian Agriculture News Agency

تشریک مساعی همه نهاد ها، سازمان ها و مردم برای نظارت بر توزیع کالاهای اساسی

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج و در راستای اجرای تفاهم نامه معاون اول رئیس جمهور و بسیج مستضعفین، نشست مشترک مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با نمایندگان بسیج، دستگاه های نظارتی، امنیتی و قضایی، بر فرهنگ سازی و بهره گیری از نظارت عامه بر بازار محصولات اساسی تأکید شد.

تشریک مساعی همه نهاد ها، سازمان ها و مردم برای نظارت بر توزیع کالاهای اساسی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، در راستای اجرای تفاهم نامه معاون اول رئیس جمهور و بسیج مستضعفین، به منظور گسترش نظارت بر نحوه توزیع کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم و ایجاد انسجام، ثبات وآرامش در بازار، پیش‌بینی و برنامه‌ریزی جهت اجرای تفاهم نامه مذکور و تأمین کالاهای اساسی نشست مشترکی با حضور ریاست سازمان، معاونین و جمعی از مدیران ستادی با نمایندگان بسیج مستضعفین استان، دادگستری، دستگاه های نظارتی و امنیتی، تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن وتجارت واتاق اصناف برگزار و پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات لازم اتخاذ شد.

عبدالرضا روشن نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع، ضمن خیر مقدم و تبریک هفته بسیج به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص نحوه تشکیل کمیته نظارت و تیم های نظارتی در استان پرداخت. وی هدف از برگزاری نشست را هماهنگی دستگاه ها در راستای بهره گیری از ظرفیت نیروهای مردمی بسیج  برای رفع مشکلات مردم ارائه سازوکارهای اجرایی و برنامه ریزی برای آموزش نیروها، سازماندهی تیم ها و آغاز عملیات نظارت بر بازار محصولات اساسی توصیف کرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان البرز ضمن تبریک ایام مقدس هفته بسیج با اشاره به اینکه در شرایط دشوار کشور بیشتر از انجام وظیفه، ایثار لازم است؛ افزود: تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب گواه است، هرجا نیاز بوده؛ بسیج در قالب عرصه ها حضور موفقی داشته است.

  مخبر با بیان اینکه در شرایط کنونی مسئولیت اجتماعی همه ما ایجاب می کند فارغ از وظایف و مسئولیت ها،  برای حل مشکلات مردم گام برداریم؛ چرا که معتقدیم با روال معمول اداری، تدبیر مسائل دشوار است و نیاز به ایثار و فداکاری بیش از وظیفه احساس می شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان البرز ابراز امیدواری کرد: با مدیریت، تدبیر و تلاش همه دستگاه ها علاوه بر سرعت بخشی به کار، با سر بلندی از این مقطع حساس عبور کنیم.

وی با بیان اینکه اجرای طرح تفاهم نامه مانع از انجام وظایف ذاتی دستگاه‌های مربوطه نمی‌باشد و صرفا از ظرفیت نیروهای مردمی در نظارت برکالاهای اساسی با رعایت اولویت‌بندی مشخص بهره گرفته شود و ضروری است همه دستگا های متولی به وظایف ذاتی خود درخصوص نظارت بر بازار اقدام نمایند؛ بر هماهنگی و اقدام مشترک همه نهاد ها و سازمان‌های مربوطه تأکید کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید