Iranian Agriculture News Agency

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اعلام کرد:

توزیع برنج و شکر سفید وارداتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان فارس

در ایام مبارک دهه فجر با هماهنگی های صورت گرفته با فروشگاه های زنجیره ای یک هزار و 600 تن برنج هندی به قیمت هر کیلو 38 هزار ریال و 500 تن شکر سفید وارداتی به قیمت هر کیلو 28 هزار و 550 ریال برای عرضه به شهروندان هم استانی در اختیار این فروشگاه ها در سطح استان قرار داده شده است.

توزیع برنج و شکر سفید وارداتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان فارس

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از توزیع برنج و شکر سفید وارداتی در فروشگاه های زنجیره ای در این استان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، هدایت اله رحیمی با اعلام این خبر گفت: برنج تقریباً غذای اصلی نیمی از مردم کره زمین است که در کشور ما و نیز استان فارس غذای اصلی مردم محسوب می شود. در همین راستا در سبد غذایی و اقتصادی مردم نقش اصلی و اساسی را دارا بوده، توجه به چگونگی میزان عرضه آن در بازار و به تبع آن قیمت این محصول در سطح خرده فروشی بسیار مهم و ضروری است.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از سیاست های وزارت جهاد کشاورزی و همچنین سازمان جهاد کشاورزی فارس اعمال نظارت کامل بر چگونگی توزیع و عرضه این محصول در بازار است و برحسب نیاز و در برهه های زمانی مختلف از قبیل ماه مبارک رمضان و ایام محرم و صفر که وجود نذورات مردمی افزایش می یابد، اقدام به عرضه این محصول به قیمت های تنظیم بازار درسطح شرکت ها، تعاونی ها و فروشگاه های زنجیره ای در سراسر استان می کند تا با احتمال افزایش قیمت به صورت غیر متعادل مقابله و قیمت این محصول مهم و استراتِژیک را در سطح متعادل متناسب با بازار نگه دارد .

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در ایام مبارک دهه فجر نیز با توجه به سهمیه تخصیص یافته به استان و هماهنگی های صورت گرفته با فروشگاه های زنجیره ای مقدار یک هزار و 600 تن برنج هندی 1121 دانه بلند اعلاء محصول تولیدی سال 2016 میلادی به قیمت هر کیلو 38 هزار ریال برای مصرف کننده و همچنین مقدار 500 تن شکر سفید تصفیه شده درجه یک وارداتی به قیمت هر کیلو 28 هزار و 550 ریال برای عرضه به شهروندان هم استانی توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه سه در اختیار فروشگاه های زنجیره ای در سطح استان قرار داده شده است تا به مرور به مصرف کنندگان ارائه شود.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید