Iranian Agriculture News Agency

پورحیدر در گفتگو با ایانا خبر داد:

100 درصد ادوات کشاورزی شهرستان ورزقان صاحب پلاک انتظامی شدند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورزقان از روند پایانی پلاک گذاری ادوات کشاورزی در شهرستان ورزقان خبرداد.

100 درصد ادوات کشاورزی شهرستان ورزقان صاحب پلاک انتظامی شدند

 سعید پورحیدر در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی گفت: در شهرستان ورزقان تعداد 15 دستگاه کمباین و 1485 دستگاه تراکتور وجود دارد که تعداد 1403 تراکتور تا پایان سال 1399 با همت همکاران و انجام مراحل قانونی پلاک گذاری گردیده است .

 وی گفت: برای تعدا 82 مورد تراکتور که توسط کشاورزان از شهرستانهای مجاور خریداری شده و فاقد پلاک بودند تشکیل پرونده گردید و در تاریخ 25/07/1400 افسر نیروی انتظامی از تراکتورهای فاقد پلاک بازدید نمودند تا کار پلاک گذاری این تعداد نیز به اتمام برسد و بدین طریق در شهرستان ورزقان صددرصد ادوات کشاورزی صاحب پلاک انتظامی شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورزقان ادامه داد: با اتمام و اجرای این طرح دسترسی به آمار و اطلاعات دقیق ماشین آلات کشاورزی جهت اتحاذ تصمیمات مدیریتی مهیا گشته و با توجه به صدور کارت ماشین و سند تک برگ سبز به همراه پلاک توسط پلیس راهنمایی رانندگی، مالکان به ماشین آلات خود هویت بخشیده و منبعد امکان انجام معاملات و نقل انتقالات بصورت ثبتی در دفترخانه های ثبت اسناد انجام خواهد گرفت.

 پورحیدر اضافه کرد: کلیه تراکتورها در زمان اجرای طرح بیمه شخص ثالث گردیده و منبعد هم امکان بیمه برای آن دستگاه ها فراهم گردیده است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید