Iranian Agriculture News Agency

تجلیل از سربازان نمونه یگان حفاظت اراضی کشاورزی آذربایجان شرقی؛

نیروهای یگان حفاظت نقش حساس و مهمی در حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی دارند

به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز سرباز و در آستانه روز نیروی انتظامی، از فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی آذربایجان شرقی و سربازان یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی تجلیل بعمل آمد.

نیروهای یگان حفاظت نقش حساس و مهمی در حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی دارند

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در این مراسم  ضمن تبریک روز سرباز و روز نیروی انتظامی و خداقوت به مجموعه همکاران نیروی انتظامی در یگان حفاظت از اراضی کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی ، با بیان اینکه سربازان عزیزی که در یگان حفاظت اراضی استان در خط مقدم ماموریت حاکمیتی امور اراضی و در زیربخشهای مختلف این یگان خدمت می‌کنند، نقش حساس و مهمی در حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی دارند گفت: ‌ اراضی کشاورزی به‌ عنوان بستر تولید غذا، مهمترین رکن تداوم حیات انسانها و امانتی برای تمام نسل ها بوده و حفاظت از این سرمایه ملی وظیفه‌ای سنگین و خطیر است که با ایجاد یگان های حفاظت و افزایش آگاهی و مشارکت هموطنان می‌توان از تغییر کاربری های غیرمجاز و تخریب این اراضی جلوگیری کرد.

وی ضمن تشکر از عملکرد یگان حفاظت اراضی استان تاکید نمود: نقش نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و صیانت از اراضی کشاورزی ستودنی می باشد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: همکاری و تعامل سازنده نیروی انتظامی و سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در انجام مأموریت ها و صیانت از اراضی کشاورزی ضروری و بسیار ارزشمند است.

گقتنی است در این مراسم با اهدای لوح و هدیه ای از طرف رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از سرهنگ شهریار کاظم پور فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی استان آذربایجان شرقی و سربازان نمونه یگان حفاظت تقدیر بعمل آمده و به دو نفر از همکاران کارمند یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان درجه حافظ دوم اعطاء شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید