Iranian Agriculture News Agency

آزادسازی اراضی تصرفی کشاورزی در بروجرد

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان لرستان، گفت: با هدف جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز دو هزار و ۲۰۰متر مربع از اراضی کشاورزی روستای دهریز شهرستان بروجرد توسط یگان حفاظت امور اراضی آزادسازی شد.

آزادسازی اراضی تصرفی کشاورزی در بروجرد

به گزارش خبرنگار ایانا در لرستان، سرهنگ همایون بخشی فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان لرستان افزود: در اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغی ۵ مورد قلع و قمع شامل ۴مورد بنا و یک مورد دیوارچینی، با حکم مسئول قضایی، همکاری  نیروی انتظامی و سایر ادارات ذیربط  صورت گرفت.

 بخشی  گفت: در جهت اهداف عدالت محور و پاسداری از امنیت غذایی و حفاظت از اراضی کشاورزی شهرستان بروجرد که به واسطه شرایط آب و هوایی مناسب و مستعد گردشگری همواره مورد توجه سودجویان و ساخت و سازهای غیر مجاز بوده است، قلع و قمع بناهای غیر مجاز و اعاده به وضعیت اولیه با جدیت دنبال می‌شود.

وی تاکید کرد: از همه صاحبان ساخت و سازهای غیرمجاز می‌خواهیم با جهاد کشاورزی همکاری کنند و زمین‌های تغییر کاربری داده‌شده غیرمجاز را به وضعیت اولیه زراعی و باغی بازگردانند زیرا همه اراضی که غیرقانونی تغییر کاربری شده‌اند شناسایی می‌شوند حکم قانونی برای آنها صادر و اجرا خواهد شد.

 فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان ادامه داد: همچنین با توجه به هزینه‌های گزاف مالی ، از مردم انتظار داریم پیش از هر گونه تغییر کاربری یا خرید ملک و زمین نسبت استعلام و اخذ مجوز از امور اراضی جهاد کشاورزی اقدام کنند تا بر اثر ناآگاهی اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز نکنند و در دام سودجویان گرفتار نشوند.

سرهنگ همایون بخشی در پایان افزود : از شهروندان تقاضا می شود  در شناسایی ساخت و سازهای غیرمجاز، از طریق سامانه ۱۳۱ ما را بیش از پیش در استیفای حقوق مردم یاری کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید