Iranian Agriculture News Agency

عباسی مطرح کرد:

بهبود معیشت کشاورزان با تحقق کامل کشاورزی قراردادی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جلفا از برگزاری جلسه قرارگاه امنیت غذایی و با تاکید بر کنترل قیمت ها در این شهرستان خبر داد.

بهبود معیشت کشاورزان با تحقق کامل کشاورزی قراردادی

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، رضا عباسی در این جلسه گفت: در شرایط سخت کشور، مسئولیت تولید و عرضه محصولات و کنترل بازار محصولات کشاورزی به عهده وزارت جهاد کشاورزی محول شده است و ما با تمام توان در این راستا اقدام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه با تحقق کامل کشاورزی قراردادی معیشت کشاورزان بهبود می یابد افزود: باید برای حمایت از کشاورز به سمت کشاورزی قراردادی برویم تا معیشت کشاورز بهتر شود و بهره وری و تولید افزایش یابد.

عباسی گفت: کشاورزی قراردادی خدمتی مفید و قابل ارائه به کشاورزان می باشد باید در تولید تمام محصولات، کشاورزی قراردادی به کارگیری شود و به یک فرهنگ عمومی در بین بهره برداران تبدیل شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جلفا با اشاره به اینکه در حال حاضر بر اساس ابلاغیه وزارت جهاد کشاورزی، تعاون روستایی و نیز بخش خصوصی با همکاری شرکت غله و خدمات بازرگانی برای حمایت از گندم کاران استان اقدام به عقد قرارداد برای خرید گندم می کنند افزود: کار قرارگاه امنیت غذایی در این شرایط بسیار سنگین است و باید مردم و اصناف هم در این راستا دستگاه های نظارتی را حمایت کنند.

 عباسی در پایان خاطر نشان شد: مهمتر از نظارت بر قیمت محصولات در بازار، نگاه و حمایت ویژه از بخش تولید است که باید این قرارگاه در راستای حمایت از تولید کنندگان و شروع به کار مجدد واحدهای غیر فعال با برنامه و مصمم اقدام کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید