Iranian Agriculture News Agency

نخستین گام برای تشکیل شرکت تعاونی رفاهی کارکنان جهادکشاورزی استان گلستان

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: با توجه به اینکه کارکنان شاغل و بازنشسته این سازمان از داشتن شرکت تعاونی رفاهی که پیگیر مسائل رفاهی کارکنان و خانواده آنان باشد محروم هستند، به این منظور اولین جلسه تبادل نظر با حضور جمعی از مسوولان و کارشناسان شاغل و بازنشسته در محل این سازمان برگزار شد.

نخستین گام برای تشکیل شرکت تعاونی رفاهی کارکنان جهادکشاورزی استان گلستان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان گلستان، جواد ایمانی کتولی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: با توجه به اینکه کارکنان شاغل و بازنشسته این سازمان از داشتن شرکت تعاونی رفاهی که پیگیر مسائل رفاهی کارکنان و خانواده آنان باشد محروم هستند، به این منظور اولین جلسه تبادل نظر با حضور جمعی از مسوولان و کارشناسان شاغل و بازنشسته در محل این سازمان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد، از تجربیات سازمان های موفق جهادکشاورزی استان های دیگر کشور که در این زمینه فعالیت دارند استفاده شود.

ایمانی کتولی تصریح کرد: در جلسات بعدی برای نام گذاری، نحوه ی فعالیت، کسب مجوز، تشکیل هیات مدیره، عضو گیری و... تصمیم گیری، اعلام و اقدام خواهد شد.

وی یادآور شد: این شرکت تعاونی در زمینه های رفاهی از قبیل‌؛ مسکن، درمانی، انواع بیمه، سفرهای زیارتی و سیاحتی، تولیدی، اقتصادی و... برنامه ریزی و فعالیت خواهد کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید