Iranian Agriculture News Agency

برگزار نشست بررسی مسائل مرتبط با امور اراضی شهرستان بویین زهرا

در نشستی با حضور روح الله عباسپور نماینده مردم شهرستان بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، مسائل مرتبط با امور اراضی در شهرستان بویین زهرا مورد بررسی قرار گرفت.

برگزار نشست بررسی مسائل مرتبط با امور اراضی شهرستان بویین زهرا

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، در این نشست که فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، حمیدرضا نریمانی مدیرکل دفتر ساماندهی و تعیین تکلیف اراضی سازمان امور اراضی کشور، صفدر کشاورز مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان، پرویز عبدی مدیرامور اراضی استان، امیرمحمد کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا و سایر مدیران و کارشناسان نیز حضور داشتند، در خصوص مهمترین چالش‌های کشاورزان و روستاییان شهرستان بویین زهرا مرتبط با حوزه امور اراضی، با محوریت پلاک ثبتی سگزآباد از توابع این شهرستان بحث و گفتگو شد.

در این نشست موضوعاتی مانند رفع تداخلات اراضی، بررسی اسناد تنظیمی در مورد پلاک‌های زراعی و مستثنیات و همچنین تعیین تکلیف اراضی بایر به بحث و گفت و گو گذاشته شد و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

همچنین در این نشست مقرر شد موضوعات و مباحث مطرح شده با حضور کارشناسان از دستگاه‌های مختلف مرتبط با موضوع، با نگاه رفع موانع و پشتیبانی از تولید، مجددا مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته و نتیجه آن در نشست بعدی مطرح شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید