Iranian Agriculture News Agency

گام‌های جهادی برای مدیریت بازار؛

نخستین مانور نظارت بر کالاهای اساسی از سوی جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به واگذاری بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و خوراکی‌ها به وزارت جهاد کشاورزی از سوی معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: نخستین مانور نظارت بر کالاهای اساسی از سوی جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد.

نخستین مانور نظارت بر کالاهای اساسی از سوی جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، سید حسن میرعماد در حاشیه این مانور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای قانون انتزاع بخشی از وظایف تنظیم بازار محصولات کشاورزی از وزارت صمت به وزارت جهاد کشاورزی منتقل شد.

وی با بیان اینکه هماهنگی مطلوبی بین سازمان صمت و سازمان جهاد کشاورزی استان انجام شد تصریح کرد: از امروز بخشی از نیروهای بازرسی سازمان صمت به سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان انتقال یافت و نظارت بر کالاهای اساسی از امروز رسماً و با برگزاری این مانور از سوی جهاد کشاورزی آغاز شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: همچنین تفاهم‌نامه‌ای هم بین سازمان جهاد کشاورزی و بسیج اصناف منعقد شد تا از ظرفیت نیروهای بسیج در راستای نظارت بر بازار بهره گرفته شود.

میرعماد خاطرنشان کرد: علاوه بر بازرسی‌های انفرادی بازرسی هم به‌صورت مشترک با سازمان صمت، بسیج و تعزیرات به‌صورت مستمر در سطح شهر برگزار می‌شود.

وی گفت: بر اساس این طرح محصولات بخش کشاورزی از مزرعه تا سفره تمام نظارت‌ها توسط بخش کشاورزی مدیریت می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ابراز امیدواری کرد تا با نظارت‌های صورت گرفته شاهد آرامش بیشتری در سطح بازار باشیم.

میرعماد همچنین از مردم خواست اگر شاهد تخلفی در این زمینه بودند مانند گذشته با تماس با تلفن ۱۲۴ اطلاع‌رسانی لازم را به واحدهای نظارتی داشته باشند و در اسرع وقت کارکنان بازرسی حضور یافته و به شکایات رسیدگی می‌کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید