Iranian Agriculture News Agency

سومین جلسه قرار گاه امنیت غذایی در سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی برگزار شد

سومین جلسه قرار گاه امنیت غذایی در سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی با حضور رییس سازمان، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت، نماینده اداره کل اطلاعات، رئیس پلیس اطلاعات امنیت استان، مشاورین، معاونین و مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی، مدیرامور پشتیبانی دام و مدیران جهاد کشاورزی شهرستانها در محل سالن کشاورز سازمان برگزار شد.

سومین جلسه قرار گاه امنیت غذایی در سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه بر ارائه گزارش اقدامات اداره کل عشایر در خصوص طرح ساماندهی و نگهداری دام مولد عشایر تاکید داشت و مقرر نمود تا 48 ساعت آتی گزارش اقدامات خود را به سازمان ارائه نماید.

دکتر عبداله یوسفی ضمن اشاره به ظرفیت اتاق اصناف در قرارگاه امنیت غذایی بر برگزاری جلسه آتی قرارگاه در استانداری تاکید داشت.

حاجی بیگلو رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت ضمن تاکید بر همکاری دوجانبه با سازمان جهاد کشاورزی اعلام کردند ظرف 24 ساعت آینده لیست کارشناسان مامور به سازمان ارائه خواهد شد.

مهندس بهنام فر معاون برنامه ریزی و اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی از نشست مشترک با بانک کشاورزی در خصوص اعتبارات یک رقمی برای دامداران روستایی و عشایری خبر داد.

دکتر نیک خواه مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی پیشنهاد حفظ ذخایر ژنتیکی دام مولد استان و ذخیره سازی دام اضافی برای نیم سال را دادند و جهت تولید محصول سالم به عنوان یکی از ارکان امنیت غذایی پیشنهاد حضور نماینده علوم پزشکی را در جلسات داشت.

مهندس توسلی نیا مدیر پشتیبانی دام استان نیز ضمن ارائه گزارشی از طرح خرید حمایتی دام روستایی به تشکیل کمیته پیش بینی دام مولد، توزیع 300 تن مرغ منجمد و 112 تن توزیع گوشت گوساله اشاره نمود.

وفا خواه معاونت بازرگانی و حمایت از مصرف کننده بر تداوم رصد و پایش و تامین و توزیع کالاهای اساسی توسط معاونت بازرگانی تاکید داشت و در خصوص آموزش و صدور کارت ضابطین اعلام کرد منتظر مشخص شدن اسامی مامورین سازمان صمت و بسیج جهت آموزش و صدور کارت هستیم.

بهمنی نماینده اداره کل اطلاعات پیشنهاد داد با توجه به نوع قرارداد همکاری  نیروهای بسیجی جهت حمایت از آنان بر اساس قانون در مراجع قضائی تعیین تکلیف شود و درخصوص کنستانتره توزیعی هم گزارش شده که تعدادی به کیفیت آن معترض هستند.

 سرهنگ قربانی رئیس پلیس اطلاعات امنیت استان در خصوص معضلات کمبود علوفه، خروج دام از استان و مدیریت صدور دفترچه های دامداران بر اساس دام موجود تاکید داشت.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید