Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهلران خبر داد:

آغاز اجرای طرح جهش تولید در دیمزارهای بخش زرین آباد شهرستان دهلران

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهلران از آغاز اجرای طرح جهش تولید در دیمزارهای بخش زرین آباد این شهرستان با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خبر داد.

آغاز اجرای طرح جهش تولید در دیمزارهای بخش زرین آباد شهرستان دهلران

به گزارش خبرنگار ایانا در استان ایلام،  علی غلامی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهلران گفت :  طرح جهش تولید در ۲۰۰۰ هکتار از دیمزارهای زرین آباد در سال زراعی جاری با نظارت ستاد اجرایی امام (ره) آغاز شده است. 

مدیر جهاد کشاورزی دهلران گفت: در این طرح محصولات مورد کشت شامل دانه روغنی کاملینا ، ماشک علوفه ای رقم ساتیوا و نخود علوفه ای ارقام آراد و تاسکند هستند.

غلامی گفت: در این راستا پس از انعقاد قرارداد با ۳۰۰ کشاورز تا کنون میزان ۷۴۰ لیتر کود بذر مال روی و فسفر و ۳۰ کیلو گرم بذر دانه روغنی کاملینا و ۱۰۰ کیلو گرم بذر ماشک علوفه ای و ۱۰۰ کیلوگرم نخود علوفه ای و ۵۰ کیلو گرم بذر گلرنگ به صورت رایگان بین کشاورزان طرف قرارداد طرح توزیع شد.

غلامی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «تولید، پشتیبانی و مانع زدایی» از سوی مقام معظم رهبری انقلاب ، گفت: پایداری اشتغال و محرومیت زدایی ، بهبود معیشت بهره برداران ، پشتیبانی از تولید و رونق کشاورزی در اراضی دیمزار از اهداف اجرای این طرح است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید