Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان:

امنیت غذائی امنیت ملی را به ارمغان می آورد

امنیت غذایی یکی از مولفه های حوزه کشاورزی است که امنیت ملی حاصل عملکرد مناسب آن خواهد بود.

امنیت غذائی امنیت ملی را به ارمغان می آورد

به گزارش خبرنگار ایانا در کردستان، در جلسه ای که با حضور رئیس سازمان  جهادکشاورزی استان کردستان، رئیس اداره دامپزشکی، مدیر کل پشتیبانی اموردام و معاونین ستادی و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سنندج، در سالن جلسات سازمان  با موضوعیت  قرارگاه امنیت غذایی و بررسی وضعیت کشاورزی قراردادی تشکیل شد ،  سپری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، امنیت ملی را حاصل امنیت غذایی دانست.  

سپری  ضمن اعلام این مطلب افزود: امنیت غذایی یکی از مولفه های حوزه کشاورزی است که امنیت ملی حاصل عملکرد مناسب آن خواهد بود

وی به سرمایه گذاری در بخش کشاورزی اشاره نمود و افزود: خاک حاصلخیز، آب مناسب و پشتکار کشاورزان، تولید محصولات عمده باغی و کشاورزی را در استان گسترش داده که این خود نوید توسعه پایدار را می دهد .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی،  توزیع عادلانه نهاده های مختلف کشاورزی و دامی را کما فی السابق خواستار و اظهار داشت : خدا را شاکر خواهیم شد که هر روز بتوانیم قدمی برداریم و موجبات اشتغال جوانان و گردش چرخهای تولید را فراهم سازیم .

سپری ضمن تشکر از تلاش همکاران در تشکیل گشت بازرسی و پایش بازار و آغاز فعالیت آن در پنجشنبه هفته قبل،  بر لزوم برخورد سنگین و مجدانه با متخلفین تاکید کرد و افزود:  تمامی واحدهای عرضه کننده محصولات ، موظف به رعایت  قیمت های مصوب هستند و بی تردید با متخلفین برخوردی جدی انجام خواهد شد.

وی توصیه کرد  قاطعیت در برخورد با متخلفین را سرلوحه کار قرار دهید .

کشاورزی قراردادی ، نهاده دامی و کشاورزی از دیگر موارد مورد بحث در جلسه بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید