Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان:

300 کیلومتر جاده بین مزارع آمل شن ریزی شد

مدیر جهاد کشاورزی آمل گفت: تاکنون با اجرای 67 طرح در 55 روستا، 5 هزار و 805 هکتار اراضی شالیزاری این شهرستان تجهیز و نوسازی و 298 کیلومتر شن ریزی شد.

300 کیلومتر جاده بین مزارع آمل شن ریزی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، سید حسین اسلامی از شن ریزی 12 کیلومتر جاده بین مزارع شالیزاری تجهیز و نوسازی شده روستای درکاپه شهرستان آمل خبر داد و گفت: این طرح با هزینه 7 میلیارد ریالی از محل اعتبارات دولتی اجرا شد.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح 45 بهره بردار از مزایای آن برخوردار شدند، افزود: از ابتدای طرح تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی این شهرستان، 298 کیلومتر جاده بین مزارع روستاهای آمل با اعتبار دولتی شن ریزی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل تصریح کرد: سهولت در حمل و نقل ماشین آلات و ادوات کشاورزی و جابجایی نهاده ها، ایاب و ذهاب آسان کشاورزان به مزارع و دسترسی راحت تر به اراضی شالیزاری برای کاهش هزینه تولید از جمله اهداف و مزایای احداث شن ریزی بین مزارع است که کشاورزان این شهرستان از آن برخوردار شدند.  

وی یادآور شد: تاکنون با اجرای 67 طرح در 55 روستا، 5 هزار و 805 هکتار اراضی شالیزاری این شهرستان تجهیز و نوسازی و 298 کیلومتر آن شن ریزی شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید