Iranian Agriculture News Agency

معاون بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی:

ظرفیت بالای استان کرمان در دامپروری

دماوندی نژاد تصریح کرد: مزرعه شماره ۳ تخمگذار مرغ مادر یک مزرعه نمونه ای برای علاقه مندان و مزرعه پایه ای خواهد بود برای سرمایه‌گذاران تا ببینند و از آن بهره بگیرند.

ظرفیت بالای استان کرمان در دامپروری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، دماوندی نژاد معاون بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در مراسم افتتاحیه مرکز شماره 3 سیمرغ شهرستان بردسیر گفت: بزرگ مردانی هستند که در جهت اعتلای کشور مرحله به مرحله پیش می‌روند و موجب یاس دشمنان با تامین نیاز هموطنان می شوند دشمنانی که قصد به زانو درآوردن ملت را با اخذ امنیت غذایی داشتند وی افزود: استان کرمان ظرفیت‌های خوبی دارد و  هرظرفیتی که درکل کشور وجود دارد بخشی از آن در این استان  وجود دارد.

معاون بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: استان کرمان می تواند کشورهایی چون چین و روسیه که علاقمند به جذب و تولیدات کشور ما هستند صادرات انجام دهد و کشورهای چین و روسیه ظرفیت‌های کشور ما را شناخته و از ما تقاضای تولیداتمان را دارند ولی ما خود از ظرفیت‌ها غافل هستیم.

وی تصریح کرد: مزرعه شماره ۳ تخمگذار مرغ مادر یک مزرعه نمونه ای برای علاقه مندان و مزرعه پایه ای خواهد بود برای سرمایه‌گذاران تا ببینند و از آن بهره بگیرند.

وی اذعان داشت: در بحث تولید مرغ استان کرمان هنوز نتوانسته خود اتکا باشد و وزارت جهاد کشاورزی آمادگی لازم را برای همکاری با سرمایه گذاران در این خصوص دارد

وی افزود: مدیر سیمرغ یک چهره ماندگار است و ضرورت دارد قدردان خدمات و زحمات ایشان و امثال ایشان در کشور باشیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید