Iranian Agriculture News Agency

"عین اللهی" در جمع خبرنگاران:

اولویت تزریق با واکسن داخلی است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به دلیل موج های مختلف کرونا در ایران مجبور شدیم که از واکسن های خارجی برای کنترل شیوع کرونا استفاده کنیم اما حالا اولویت با واکسن های داخلی است.

اولویت تزریق با واکسن داخلی است

به گزارش خبرنگار ایانا، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید خود و وزیر جهاد کشاورزی از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ما خیلی تلاش کردیم که همه مردم واکسن داخلی را دریافت کنند اما  فرصت برای این کار کم‌بود.

وی افزود: از دانشمندان موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی کمال تشکر را داریم زیرا تمامی پژوهش ها و‌تحقیقات شان به ثمر رسید.

وزیر بهداشت گفت: اعتقاد وزارت بهداشت به واکسن داخلی بسیار بالا است چون در تمامی مراحل نظارت ها از طرف وزارتخانه و محققان داخلی انجام می شود.

عین اللهی گفت: تولید انواع واکسن علیه کووید ۱۹ نشان داد که ایران در این حوزه از بهترین و برترین کشورهای دنیاست.

وی افزود: به دلیل موج های مختلف کرونا در ایران مجبور شدیم که از واکسن های خارجی برای کنترل شیوع کرونا استفاده کنیم اما حالا اولویت با واکسن های داخلی است.

وزیر بهداشت ادامه داد: هیچ گونه مرزی بین وزارتخانه ها در دولت سیزدهم وجود ندارد و ما خوشحالیم که وزارت جهاد کشاورزی، موسسه تحقیقاتی و پژوهشی دارد که از ظرفیت دانشمندان آن می توانیم استفاده کنیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید