Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی نقده :

برگزاری جلسه شورای هماهنگی بخش کشاورزی در شهرستان نقده

جلسه شورای هماهنگی بخش کشاورزی شهرستان نقده با حضور نماینده مردم شهرستان های نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی مشکلات توسعه بخش کشاورزی و بهره برداران شهرستان در محل مدیریت جهادکشاورزی نقده برگزار شد.

برگزاری جلسه شورای هماهنگی بخش کشاورزی در شهرستان نقده

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، سید کریم ابراهیم زاده مدیر جهاد کشاورزی نقده در این جلسه با تشریح مسائل بخش کشاورزی شهرستان و بیان ظرفیت ها و پتانسیل های موجود بر لزوم همکاری و هم افزایی اعضا برای انسجام بخشی به فعالیت ها و حرکت در مسیر توسعه بخش کشاورزی تاکید کرد. 

وی اضافه کرد: تامین اعتبار پروژه های نیمه تمام ، فعال سازی واحد‌های راکد، سرمایه گذاری در احداث واحد های کنسانتره و پایانه صادراتی میوه ، بهسازی کانال های آبیاری سنتی، مرمت و بازسازی جاده های بین مزارع، اعطای تسهیلات بانکی ارزان قیمت برای دامداران، تامین نهاده های دامی، صادرات وخرید تضمینی دام مازاد روستاییان و عشایر، صادرات سیب درختی ، تأسیس صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی ، افزایش سهمیه آرد ، توسعه اجرای طرح آبخیزداری، پیگیری پرداخت مطالبات سیب صنعتی باغداران و حل مشکلات گازکشی واحد‌های مرغداری شهرستان از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح شد. 
زنجانی نماینده مردم شهرستان های نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت حرکت جهادی برای حل و فصل مشکلات بخش کشاورزی ، بر لزوم توسعه بخش کشاورزی به عنوان محور اصلی توسعه شهرستان تاکید و قول مساعد جهت پیگیری موارد  مطرح شده را دادند. 
شهرستان نقده یکی از قطب های تولید محصولات کشاورزی در استان آذربایجان غربی می باشد که سالانه حدود ۸۰۰ هزار تن انواع مختلف محصولات زراعی، باغی و دامی در این شهرستان تولید می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید