Iranian Agriculture News Agency

حضور سردار ذوالقدر در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران

همکاری مشترک بسیج سازندگی سپاه سیدالشهدا و جهاد کشاورزی

همزمان با هفته بسیج، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدای استان تهران به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های مشترک حوزه آب و خاک در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران حضور یافت.

حضور سردار ذوالقدر در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، در راستای اجرای تفاهم‌نامه منعقده فی‌مابین سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و بسیج سازندگی سپاه سیدالشهدای استان تهران درخصوص عملیات احداث کانال‌های عمومی آبیاری کشاورزی و انتقال آب با لوله در سطح سه شهرستان فیروزکوه، ملارد و پاکدشت، جلسه‌ای به‌منظور بررسی آخرین اقدامات انجام‌شده و وضعیت پروژه‌های در دست اجرا با دیدگاه رفع موانع و مشکلات موجود و تدوین برنامه زمان‌بندی طرح‌هایی که تاکنون عملیاتی نشده‌اند، با حضور سردار سرتیپ‌دوم پاسدار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدای استان تهران، ایوب فصاحت رئیس سازمان، معاونین، مدیران ستادی و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌های ملارد فیروزکوه و پیشوا برگزار شد.

سردار ذوالقدر در این جلسه با بیان این‌که بسیج امروز به‌ جان و دل مردم نشسته است، افزود: بسیج همواره نقش پررنگی در آبادی و آبادانی کشور داشته‌است و هر جا نیازی به حضور نیروهای جهادی بوده بسیج حضور داشته است از جمله واکسیناسیون عمومی فلج‌اطفال.

وی با اشاره به تکمیل 513 پروژه ناتمام در ده ماه گذشته درسطح استان تهران گفت: پروژه های ناتمام سنوات قبل بسیج سازندگی ازجمله احداث مسجد،  مدرسه، خانه محرومین و زلزله زدگان، بند خاکی، کانال های انتقال آب، استخرهای ذخیره آب و .... تابستان امسال تکمیل و به اتمام رسید.

 وی با تاکید بر این‌که بسیج برای دریافت پول کار نمی‌کند، اظهار داشت: بسیجیان خدمت را دوست دارند و از هیچ تلاشی در این راه دریغ نخواهند کرد.

سردار ذوالقدر با اشاره به تلاش جهادگران در حوزه جهاد سلامت گفت: گروه‌های جهادی در تمام نقاط دوردست به ‌صورت داوطلبانه خدمات ارائه می‌دهند؛ همان‌طور که از ابتدای انقلاب شعار "جهاد برای مردم" در جهاد سازندگی مطرح بود همچنان باید جهادی کار کرد.

معینی نژاد، مدیر هماهنگی ترویج سازمان در بخش دیگری از این جلسه با تبریک هفته بسیج به تفاهم‌نامه سپاه با رئیس سازمان تحقیقات کشاورزی در خصوص آموزش و اطلاع‌رسانی اشاره کرد که سردار ذوالقدر نیز با اشاره به وجود دو هزار پایگاه مقاومت بسیج از اعلام آمادگی خود برای آموزش نیروها خبر داد و به کشت یک میلیون و دویست هزار اصله نهال از شمالی‌ترین تا جنوبی ترین نقطه تهران پرداخت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید