Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک:

نظارت مستمر بر روند توزیع نهاده‌های دام و طیور در شهرستان آبیک

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک از نظارت مستمر بر روند توزیع نهاده‌های دام و طیور در راستای جلوگیری از تضییع حق دامداران و حمایت از تولیدات دامی این شهرستان خبر داد.

نظارت مستمر بر روند توزیع نهاده‌های دام و طیور در شهرستان آبیک

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، علی همت زاده با اعلام این مطلب اظهار داشت: در هشت ماهه نخست سال جاری، بیش از ۹۲ هزار و ۶۱۸ تن نهاده دامی شامل ۴۳۵ مورد ذرت با وزن ۵۹ هزار و ۵۱۶ تن، ۳۳۵ مورد سویا با وزن ۲۵ هزار و ۱۱۲ تن و ۶۲ مورد جو با وزن ۷ هزار و ۹۹۰ تن، به تولیدکنندگان دام و طیور شهرستان اختصاص یافته و روند توزیع این نهاده‌ها بصورت مستمر مورد پایش قرار گرفته است.

وی هدف از نظارت و سرکشی از عاملین تولید و توزیع نهاده‌های دامی را تحویل نهاده‌ها به دست مصرف کننده واقعی عنوان کرد و افزود:  توزیع نهاده در سطح شهرستان تاکنون بدون مشکل انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: صنعت دام و طیور از مهم‌ترین صنایع بخش کشاورزی در این شهرستان  محسوب می‌شود که علاوه بر تأمین مواد غذایی مردم در اشتغال زایی به‌ویژه در بخش اشتغال روستایی اهمیت فراوانی دارد و ثبات تولید در این بخش، در گرو تأمین به‌ موقع و کافی نهاده‌های موردنیاز است که این امر در دستور کار این مدیریت قرار دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید