Iranian Agriculture News Agency

مسئول جامعه مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی :

بسیج مهندسین کشاورزی ترویج روحیه جهادی را دنبال می‌کند

مسئول جامعه مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی گفت: تفکر بسیجی موجب تقویت روحیه جهادی در جامعه می شود و بسیج مهندسین کشاورزی نیز ترویج روحیه جهادی را دنبال می‌کند.

بسیج مهندسین کشاورزی ترویج روحیه جهادی را دنبال می‌کند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، مهدی کاظمی در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، با تاکید بر ترویج تفکر بسیجی در ادارات و جامعه اظهار کرد: ترویج تفکر بسیجی موجب تقویت روحیه جهادی، برابری، برادری و عدالت خواهی در ادارات و جامعه می شود.

وی ادامه داد: در کنار ماموریتهای متعدد فرهنگی، تربیتی، علمی و آموزشی، یکی ازماموریتهای مهم و اساسی بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی که منطبق با سیاست های سالجاری سازمان بسیج مستضعفین است، اجرای طرح ملی بسیج همگام با کشاورز ومنابع طبیعی است.

کاظمی با بیان اینکه بسیج مختص رده سنی خاصی نیست و تمامی اقشار مختلف جامعه در این نهاد مردمی حضور دارند و هر یک به نوبه خود بر اساس تخصص و توانمندی‌های خود به جامعه خدمت می‌کنند ، گفت: افتتاح چند استخر ذخیره آب کشاورزی، تشکیل و اعزام نیروها در قالب اردوهای جهادی به مناطق عشایری، روستاها و مناطق محروم ، از مهمترین برنامه های این نهاد در هفته بسیج امسال است.

 

 

وی با اشاره به فعالیت‌های بسیج مستضعفین در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: بعد از دفاع مقدس بسیج مستضعفین در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی فعالیت کرده و کارنامه درخشانی را ارائه داده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید