Iranian Agriculture News Agency

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی :

بسیج نیروی راهبردی نظام برای تحقق تمدن اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : بسیج نیروی راهبردی نظام اسلامی برای تحقق تمدن اسلامی و اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است و این نهاد منطبق بر گفتمان انقلاب اسلامی و زیر لوای تفکر اسلام نبوی (ص) شکل گرفته است.

بسیج نیروی راهبردی نظام برای تحقق تمدن اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام رضا میرزایی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در جمع کارکنان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با بیان این مطلب ،افزود:  بسیجیان در گام دوم انقلاب به عنوان نیروی محوری فعال، مردمی و آماده ایفای نقش می‌کنند. 

حجت الاسلام میرزایی تصریح کرد: بسیج به معنای ظهور و آمادگی در همان نقطه ای است که این انقلاب مقدس به آن نیازمند است. 

وی ادامه داد: بصیرت، اخلاق و عمل به هنگام و به اندازه ، سه ویژگی بسیجی است که تمام کارهای انجام گرفته باید برای رضایت خداوند متعال باشد. 

حجت الاسلام میرزایی تاکید کرد: مردم ایران و انقلاب اسلامی، به عنوان پرچمداران و زمینه سازان ظهور انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) منجی عالم بشریت هستند.

وی ادامه داد: ریشه تاریخی بسیج به صدر اسلام برمی گردد، زمانی که پیامبر اعظم (ص) آحاد مردم را برای تبلیغ و ترویج دین و آمادگی در برابر تجاوز قدرت‌های مادی فراخواند و از آنها امتی منسجم و مقتدر ساخت.

در پایان این مراسم از بسیجیان فعال شاغل در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی و ادارات تابعه تجلیل و قدر دانی شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید