Iranian Agriculture News Agency

نشست رفع موانع اجرای طرح استخر ذخیره آب روستای دیکین برگزار شد

نشست رفع موانع اجرای طرح استخر ذخیره آب روستای دیکین از توابع الموت غربی در شهرستان قزوین با حضور نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

نشست رفع موانع اجرای طرح استخر ذخیره آب روستای دیکین برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، این نشست صبح امروز دوشنبه با حضور لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، حسینیانی رییس سازمان بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه استان، منصوری معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه‌ای، معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان و جمعی از اهالی روستای دیکین برگزار شد.

طرح احداث استخر ذخیره آب کشاورزی روستای دیکین با ابعاد ۱۲۰ متر در ۸۰ متر قادر خواهد بود حدود ۳۰۰ هکتار از اراضی دیکین را مشروب کند.

در این نشست مقرر شد با مشارکت روستاییان و تخصیص اعتبار از منابع در اختیار نمایندگان مجلس، اعتبارات مناطق محروم، خودیاری مردم و مساعدت سازمان جهاد کشاورزی احداث این طرح توسط بسیج سازندگی استان آغاز شود.

همچنین، در این نشست مشکل انتقال آب در روستاهای مزرعه علیا، مزرعه سفلی و دو روستای دیگر در منطقه الموت مطرح و تصمیم‌گیری لازم انجام شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید