Iranian Agriculture News Agency

هکتار طرح پویش مردمی نهالکاری درشهرستان دامغان اجرا می شود

گروه های جهادی محور طرح

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از اجرای طرح پویش مردمی نهالکاری با همکاری و همراهی گروه های جهادی در شهرستان دامغان خبر داد و گفت : این طرح ملی با هدف توسعه منابع طبیعی و آبخیزداری در سطح بیش از ۳۰ هکتار از شهرستان دامغان اجرا می شود.

هکتار طرح پویش مردمی نهالکاری درشهرستان دامغان اجرا می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، جعفر مرادی حقیقی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی اجرای طرح پویش مردمی نهالکاری در شهرستان دامغان به میزبانی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان اظهار کرد : اجرای طرح پویش نهالکاری این پویش مردمی دارای دبیرخانه استانی بوده که بر برگزاری  دوره های آموزشی و ترویجی؛ توسعه و‌ نقش جایگاه خیرین ؛ فرهنگ سازی و افزایش آگاهی مردم از اجرای این طرح تاکید شده است.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف اجرای این طرح پویش مردمی هر ایرانی یک درخت است که باید زمینه حضور و مشارکت آحاد مردم و خیرین فراهم شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با بیان اینکه آبیاری و نگهداری از نهالکاری باید پس از کاشت درختان مورد توجه قرار گیرد افزود: سهم شهرستان دامغان در  اجرای طرح پویش نهالکاری ۳۰ هکتار از سطح شهرستان است.

وی گفت: توسعه ایجاد فضای سبز و نهالکاری و ارتقای فرهنگ منابع طبیعی مهم بوده و به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ درختکاری ؛ حفاظت ؛ مراقبت نگهداری و بهره برداری باید با جلب مشارکت مردم به این مهم نائل آئیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید