Iranian Agriculture News Agency

وقتی حمایت‌ها جواب می‌دهد؛

تسهیلات 70 میلیارد ریالی صندوق حمایت به کشاورزان

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان از اعطای تسهیلات 70 میلیارد ریالی صندوق حمایت برای تأمین مواد اولیه مورد نیاز کارخانه کنسانتره شاهرود خبر داد.

تسهیلات 70 میلیارد ریالی صندوق حمایت به کشاورزان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، محمد اکبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعطای تسهیلات و انجام حمایت‌های مالی از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی، از مهمترین وظایف صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی است.

وی افزود: صندوق استان سمنان امسال مبلغ 70 میلیارد ریال تسهیلات برای تأمین مواد اولیه مورد نیاز کارخانه کنسانتره شاهرود، به اتحادیه تعاون روستایی استان سمنان که مالکیت کارخانه مذکور را دراختیار دارد، پرداخت کرده است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان  تصریح کرد: این اتحادیه نیز تا کنون سه هزار و 300 تن انگور و  چهار هزار و 500 تن سیب درختی از کشاورزان استان و سایر استان‌ها خریداری کرده است که منجر به تولید حدود یکزهار و 500 تن کنسانتره شده است.

اکبری با اشاره به اینکه مواد اولیه مصرفی کارخانه کنسانتره شاهرود شامل محصولات درجه 3، پادرختی و آسیب‌دیده کشاورزان است میزان کنسانتره تولیدی این کارخانه را در سال گذشته یکهزار و 436 تن عنوان کرد.

وی با اشاره به میزان صادرات این کارخانه کنسانتره افزود: سال گذشته بیش از 90 درصد محصولات به خارج از کشور صادر شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید