Iranian Agriculture News Agency

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی:

توجه به توانمندی ها و ظرفیت های بسیج، رمز عبور موفق از مشکلات است

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی در پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیح، اظهار داشت: بدون تردید توجه به توانمندی ها و ظرفیت های وسیع و معتنابه مردم عزیزمان که در قالب بسیج تجلی نموده و کارآمدی آن به وضوح به اثبات رسیده است، رمز و ضامن عبور موفق از همه مسائل و مشکلات است.

توجه به توانمندی ها و ظرفیت های بسیج، رمز عبور موفق از مشکلات است

به گزارش ایانا به نقل از مرکز مقاومت بسیج، متن پیام محسن فرجی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج پاره تن مردم است.

کلمه ارزشمند بسیج به واقع بیانگر و تداعی کننده همبستگی، اتحاد، انسجام و اخلاص در جامعه است که با ظهور و پیروزی انقلاب اسلامی و با ژرف اندیشی امام بزرگوار (ره) عینیت یافت به نحوی که اکنون بسیج به عنوان سمبل اثرگذاری و کارآمدی در عرصه های مختلف شناخته می شود.

بدون تردید توجه به توانمندی ها و ظرفیت های وسیع و معتنابه مردم عزیزمان که در قالب بسیج تجلی نموده و کارآمدی آن به وضوح به اثبات رسیده است، رمز و ضامن عبور موفق از همه مسائل و مشکلات می باشد.

بسیج و بسیجیان که در ابتدا با لباس رزم و در قامت دفاع از کشور و صیانت از انقلاب در دوران دفاع مقدس پا به عرصه ظهور گذاشتند و در ادامه در دوران پس از جنگ تحمیلی در بازسازی و سازندگی کشور به نیکویی ایفای نقش نمودند امروز در شرایط جنگ نرم، تحریم های ظالمانه استکبار و مبارزه با ویروس عالم گیر کرونا با همه استعدادها، توانایی ها و ظرفیت های فرهنگی و علمی خود وارد میدان شده تا با استمرار حمایت ها و پشتیبانی های خویش و با خدمت افزون تر و کار و تلاش مضاعف بار دیگر یاری رسان کشور و انقلاب باشند.

بسیج نهاد مبارک و افتخار آفرین، با مجموعه‌ای از انسان‌های مومن، مخلص، متعهد و حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف تخصصی و صنفی، مظهر نیروی کارآمد درونی کشور در شرایط حساس کنونی که نظام و ملت ایران آماج جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه و استکباری امریکا و شرکای منفور و پلید آن واقع شده، به شمار رفته است.

به فضل الهی با برافراشته نگه داشتن پرچم ما می‌توانیم و پیشتازی ملت در این عرصه، خواهد توانست حربه و حیله دشمن را ناکارآمد سازد و امنیت و پیشرفت میهن عزیزمان را همچنان از گزند کینه توزان، مصون دارد.

اینجانب به نمایندگی از بسیجیان وزارت جهاد کشاورزی و با اغتنام از فرصت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و با تکریم خانواده های معظم شهدا، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های خالصانه و بی شائبه همه بسیجیان جان برکف بویژه بسیجیان جهادگر و پیشگام در عرصه بخش کشاورزی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده‌ و توفیقات روزافزون را از خداوند متعال تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز (مد ظله العالی) مسئلت دارم.

محسن فرجی

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید