Iranian Agriculture News Agency

مدیر تعاون روستایی فارس:

خرید تضمینی سیب درختی در فارس پایان یافت

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس از اتمام فرآیند خرید تضمینی سیب صنعتی در استان فارس بدون اُفت و ضایعات و با کمترین بار مالی برای دولت خبر داد.

خرید تضمینی سیب درختی در فارس پایان یافت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، هدایت اله رحیمی گفت: خرید تضمینی سیب صنعتی در پنج شهرستان سپیدان، اقلید، آباده، بوانات و شیراز از بیست و چهارم مهرماه آغاز و تا دهم آبان ماه در مجموع 4300 تن سیب درختی صنعتی خریداری شد.

وی با بیان اینکه به دلیل نظارت مستمر سازمان و عملکرد خوب همکاران فعال در مراکز خرید شهرستان ها علی رغم اینکه نوع خرید سیب صنعتی (درجه سه) بود ولی هیچگونه اُفت و ضایعاتی در مراکز خریدایجاد نشد، افزود: با تدابیر اندیشه شده، شبکه تعاون روستایی استان فارس خرید تضمینی سیب صنعتی را با کمترین هزینه برای دولت انجام داده است که این دو موضوع از نکات مهم اجرای فرایند خرید بود.

وی اظهار کرد: سیب خریداری شده به تنها کارخانه کنسانتره در استان فارس ارسال گردید و با توجه به حجم تولید محصولات مختلف باغی در استان احداث صنایع تبدیلی از ضروریات می باشد تا باغدار و کشاورز  بتواند سهمی در ارزش افزوده ایجاد نماید.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس اظهار کرد: این سازمان با دارا بودن شبکه گسترده در 34 شهرستان تحت پوشش، همراه و همگام با نیاز کشاورزان اقدامات حمایتی را  در دستور کار خود قرار می دهد تا به وظیفه حمایتی از کشاورزان به نحو مطلوب عمل کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید