Iranian Agriculture News Agency

بخشودگی خسارت تاخیر تادیه برای مستاجران و بهره برداران اراضی واگذار شده ملی و دولتی

سرپرست مدیریت امور اراضی سیستان و بلوچستان از مهلت در نظرگرفته شده برای بخشودگی خسارت تاخیر تادیه اجور معوقه مستاجران اراضی ملی و دولتی که نسبت به پرداخت اجاره بهای سنوات گذشته اقدام کنند، خبرداد.

بخشودگی خسارت تاخیر تادیه برای مستاجران و بهره برداران اراضی واگذار شده ملی و دولتی

الهام شهرکی در گفتگو با خبرنگار ایانا در استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این بخشودگی با توجه به منویات مقام معظم رهبری و سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و به منظور حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران بخش کشاورزی و رفع موانع تولید و کسب و کار، تسهیل در وصول عواید حاصل از اجاره بهای اراضی ملی و دولتی واگذار شده در سنوات گذشته صورت گرفته است.

وی گفت: سازمان امور اراضی کشور طی بخشنامه ای به روسای سازمانهای سراسر کشور، مهلت در نظر گرفته شده برای بخشودگی خسارت تاخیر تادیه اجور معوقه مستاجران و بهره برداران اراضی ملی و دولتی که نسبت به پرداخت اجاره بهای سنوات گذشته اقدام کنند، تا پایان سال جاری اعلام کرده است.

شهرکی افزود: در اجرای تبصره2 ماده12 ضوابط اجرایی لایحه قانونی اصلاح لایحه قانونی واگذاری و احیای اراضی و آیین نامه اجرایی آن، زمان بخشودگی خسارت تاخیر تادیه اجور معوقه مستاجران و بهره برداران اراضی ملی و دولتی تا پایان سال1400 تعیین شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید