Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی بابل خبر داد:

احداث کانال انتقال آب دو میلیاردی در بابل

مدیر جهاد کشاورزی بابل از احداث کانال بتنی آبیاری و احداث دیواره سنگ ملاتی با اعتبار 2 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

احداث کانال انتقال آب دو میلیاردی در بابل

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، محسن علی گلزاده با اشاره به لایروبی و بتنی‌کردن کانال‌های آبیاری برای افزایش راندمان توزیع آب، گفت: طرح احداث کانال بتنی مستطیلی و احداث دیواره سنگ ملاتی با اعتبار 2 میلیارد ریال در روستاهای قرآن تالار و سیدکلا شهرستان بابل به پایان رسید.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل افزود: کانال بتنی مستطیلی مسلح در روستای قرآن تالار به طول 18 متر به ابعاد عرضی و ارتفاعی 80 در 100 سانتی متر و در روستای سیدکلا به طول 50 متر و به ابعاد عرضی و ارتفاعی 50 در 70 سانتی متر و تثبیت بستر کانال و دیواره رانشی از محل اعتبارات ماده 10 استانی احداث شد.

به گفته این مسوول با اجرای پوشش بتنی کانال ها، راندمان توزیع و انتقال آب افزایش یافته و هدررفت آب کاهش می یابد و مدیریت توزیع آب مناسب تر و از رشد علف های هرز جلوگیری می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل با اشاره به نظارت مستمر کارشناسان امور فنی و زیربنایی این مدیریت بر اجرای پروژه، اظهار کرد: برای اجرای این طرح از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و اعتلای کشاورزی، رسیدن به اهداف سازمانی، کشاورزی پایدار، توسعه بخش کشاورزی و امنیت غذایی استفاده می شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید