توسعه و بروزرسانی سامانه های الکترونیک موجب کاهش مراجعات حضوری به سازمان می شود
جلسه کار گروه توسعه مدیریت سازمان جهاد کشاورزی استان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیران اداری، مالی، بازرسی، ای تی، پشتیبانی و تحولات این سازمان و نماینده سازمان نظام مهندسی کشاورزی و نمایندگان سازمان برنامه و بودجه با دستور کار بررسی برنامه کاری کمیته های توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی و کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی و بررسی وضعیت استعلامات بین دستگاهی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، محمودی معاون توسعه مدیریت و منابع در این نشست گفت: وظیفه اصلی این سازمان امنیت غذائی است و این موضوع هم از لحاظ کیفیت و هم کمیت هر روزه مورد ارزیابی مردم قرار می گیرد.
وی افزود: تمام تلاش ما این است که خدمت رسانی به مردم به آسان ترین شیوه و سریع ترین زمان انجام گیرد.
خانم ابراهیمی نماینده سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه بررسی می کنیم که خدمات دستگاهی اجرایی در سامانه های الکترونیک تا چه حد قابلیت اجرایی دارد؟ افزود: علیرغم ایجاد این سامانه ها بعضا مراجعات به صورت نیمه حضوری است.
وی خاطرنشان کرد: در سامانه هایی مواردی که هم پوشانی دارند، حذف و اصلاح فرایندها بایستی بصورت مستمر انجام و در بعضی موارد فقط بایستی اصلاح رویه انجام گیرد.
وی افزود: با مشارکت و هماهنگی ادارات کل ضرورت دارد زمان پاسخگویی استاندارد باشد و کارشناسانی ناظر بر روند اجرا وجود داشته باشند و حتی مطلوب است در سامانه ها اخطار خطای پیگیری طولانی مدت وجود داشته باشد.
نماینده سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: در صورتیکه استعلامات بین دستگاهی به عنوان یک مانع اقدام سریع باشد با عقد تفاهم نامه قابل حل است.
دیدگاه تان را بنویسید