Iranian Agriculture News Agency

کرمان میزبان سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی

نمایشگاه ماشین آلات، ادوات، نهاده‌های کشاورزی ،سیستم های آبیاری و تجهیزات گلخانه‌ای درتاریخ ۲۵ الی ۲۸ آبان ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل سایت دائمی نمایشگاه های بین المللی جنوب شرق برگزار خواهد شد.

کرمان میزبان سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی جنوب شرق در مصاحبه با خبرنگار ایانا گفت: استان کرمان ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه کشاورزی دارد و با توجه به تولیدات باغی و محصولات زراعی گسترده یکی از قطب های مهم کشاورزی در کشور است.

وی افزود: با توجه به این ظرفیت‌ها استقبال بسیار خوبی از این نمایشگاه به عمل آمده بطوریکه در این نمایشگاه ما میزبان ۸۰ شرکت داخلی تولید کننده و نمایندگی برندهای خارجی دراین رویداد هستیم.

سعید گفت:  این نمایشگاه میزبان تولید کنندگان مطرح و پیشرو در این حوزه از ۲۰ استان کشور از جمله تهران، خراسان، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، خوزستان، اصفهان، فارس، هرمزگان و کرمان خواهند بود.

 مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی جنوبشرق افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده، تولیدکنندگان ادوات و ماشین آلات کشاورزی در سالن خواجوی کرمانی، تولید کنندگان نهاده‌های کشاورزی (کود، سم و بذر) در سالن باستانی پاریزی، تجهیزات آبیاری، گلخانه‌ای، سیستم‌های نوین آبیاری و سیستم های تحت فشار در سالن شهدای مس کرمان میزبان کشاورزان و علاقه مندان این حوزه خواهند بود.

وی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های استان و حمایت انجمن ها و تشکل های   مطرح کشوری از جمله انجمن تولیدکنندگان ادوات کشاورزی، انجمن تولید کنندگان سموم کشاورزی، انجمن تولیدکنندگان کودهای عالی کشور، همچنین وزارت جهاد کشاورزی و سازمانهای نظام مهندسی، جهاد کشاورزی استان کرمان، سازمان توسعه و تجارت پیش‌بینی می‌شود استقبال گسترده ای  از نمایشگاه تخصصی کشاورزی شود.

سعید در پایان از زمان مراسم افتتاحیه این نمایشگاه خبر داد و گفت: بیست و پنجم آبان ماه ساعت 16 مراسم افتتاحیه رسمی این نمایشگاه با حضور مقامات کشوری و استانی در محل سالن همایشهای سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی واقع در سایت دائمی شرکت نمایشگاههای بین المللی جنوبشرق بارعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید