Iranian Agriculture News Agency

اخذ سند تک برگ برای اراضی ملی شهرستان زرین دشت

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زرین دشت گفت: در راستای اجرای طرح جامع حدنگار کاداستر اراضی ملی 16 هزار هکتار از عرصه های منابع طبیعی این شهرستان با اخذ سند تک برگ تحت مالکیت دولت قرار گرفت.

اخذ سند تک برگ برای اراضی ملی شهرستان زرین دشت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، صابر مریدی تصریح کرد: این اسناد مربوط به بخش های مرکزی و ایزدخواست در مناطق هفت پلاک به نام پیرچوپان یک و دو فرعی، دشت بیدکی، زنجیران، علی سیلان، گلبهاری و گود محکی شهرستان زرین دشت است.  

وی افزود: با توجه به دستورالعمل سازمانی مبنی بر تثبیت مالکیت دولت بر روی اراضی ملی اقدامات لازم جهت تفکیک نقشه پلاک های این شهرستان انجام و تاکنون کاداستر 370 هزار هکتار از اراضی ملی این شهرستان انجام شده است.

مریدی با بیان اینکه تبدیل اسناد دفترچه ای به اسناد کاداستری تک برگ یکی از اولویت های در دست اقدام در سال جاری است، اظهار امیدواری کرد که با تأمین اعتبارات لازم شاهد سند دار شدن تمامی اراضی ملی در قالب اسناد کاداستری تک برگ باشیم.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زرین دشت ابراز کرد: با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان مابقی پلاک های این شهرستان تا پایان سال جاری دارای سند تگ برگ شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید