Iranian Agriculture News Agency

بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از کشتارگاه نسیم طیور زاهدان

استاندار سیستان و بلوچستان به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل دامپزشکی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از مجموعه کشتارگاهی نسیم طیور زاهدان بازدید کرد.

بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از کشتارگاه نسیم طیور زاهدان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در بازدید از کشتارگاه نسیم طیور زاهدان بااشاره به افزایش فضای مناسب عرضه گوشت مرغ اظهارکرد: ایجادفضای مناسب عرضه گوشت مرغ دراستان زمینه جمع آوری مرغ زنده را بدنبال خواهد داشت و می بایست کشتارگاه ها با بالابردن کیفیت محصول تولیدی، رعایت موازین و دستورالعمل های بهداشتی و قیمت گذاری مناسب، جامعه را به سمت استفاده از مرغ کشتار روز و عدم خرید مرغ زنده سوق دهند.

وی گفت: این که مردم به دنبال مصرف مرغ زنده هستند قابل قبول نیست و دامپزشکی و صدا و سیما با ارائه مطالب آموزشی و ارتقاء سطح آگاهی مردم در خصوص فواید استفاده از مرغ کشتار روز و مضرات خرید و مصرف مرغ زنده ترغیب کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کشتارگاه ها با افزایش مراکز عرضه و ایجاد فضای مناسب برای فروش محصول تولیدی در راستای ترویج فرهنگ مصرف مرغ کشتار روز تلاش کرده و مردم را به استفاده از مرغ کشتار روز بهداشتی تشویق کنند.

در این بازدید، مهدی حسینی مدیرکل دامپزشکی سیستان وبلوچستان با اشاره به رفع موانع و مشکلات موجود در مسیر راه اندازی کشتارگاه گفت: دامپزشکی با تمام توان برای رفع و حل مشکلات بهره برداران این حوزه و تداوم چرخه تولید تلاش خواهدنمود و از هیچ کمک و مساعدتی در چارچوب قوانین دریغ نخواهد کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید