Iranian Agriculture News Agency

فلفل دلمه رنگی فیروزآباد صادر می شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد با اشاره به اینکه از مهر ماه گلخانه های تولید فلفل دلمه ی رنگی این شهرستان به بار نشسته، گفت: با توجه به کیفیت و بازار پسندی، محصول تولیدی به پنج کشور مختلف صادر می شود.

فلفل دلمه رنگی فیروزآباد صادر می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، سید کاظم موسوی با بیان اینکه برداشت فلفل دلمه ی رنگی از گلخانه های شهرستان فیروزآباد تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد، تصریح کرد: کشور های روسیه، ارمنستان، امارات، عمان و دبی از مهم ترین مقاصد خارجی برای صادرات این محصول سبزی هستند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سه واحد گلخانه ی سبزی به مساحت 15 هزار و 950 متر مربع در شهرستان فیروزآباد به کشت نشایی فلفل دلمه رنگی از رقم رکس وان صادراتی اختصاص دارد، افزود: برآورد می شود بیش از 150 تن محصول از این واحد های تولیدی برداشت شود.

موسوی با اذعان به اینکه تولید در محیط های گلخانه ای میزان بهره وری از نهاده های تولید را افزایش می دهد، اظهار کرد: افزایش میزان تولید محصول در واحد سطح، صرفه جویی در مصرف آب و انرژی، تولید محصول خارج فصل، زودرسی محصول، افزایش کیفیت محصول تولیدی و مدیریت بهینه آفات و بیماری ها از جمله شاخص های افزایش بهره وری در گلخانه است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید