Iranian Agriculture News Agency

نشست مشترک رییس و معاونان سازمان جهاد کشاورزی با استاندار قزوین

رییس و معاونان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین صبح امروز چهارشنبه در نشستی مشترک، از زحمات و تلاش‌های استاندار در راستای پایداری تولید و امنیت غذایی قدردانی کردند.

نشست مشترک رییس و معاونان سازمان جهاد کشاورزی با استاندار قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در این نشست با بیان اینکه استان در حوزه تنظیم بازار سرآمد کشور است گفت: سازمان جهاد کشاورزی در حوزه‌های دامپروری، توسعه سامانه‌های نوین آبیاری، گلخانه‌ها، فرآوری محصولات و صنایع وابسته کارهای بزرگی انجام داده که نشان از همت جهادی است.

وی اضافه کرد: همدلی و همراهی مدیران جهاد کشاورزی در این چندسال گذشته سبب شد تا استان قزوین طبق آمارنامه‌های دولتی در توسعه کشاورزی و امنیت غذایی موفقیت‌های بسیاری به دست آورد.

فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نیز در این نشست ضمن تشکر از همراهی و همدلی استاندار قزوین در راستای اهداف بخش کشاورزی اظهار داشت: افزایش جذب اعتبارات بخش کشاورزی به احیای واحدهای نیمه فعال و راکد تولیدی قزوین منجر شد و چرخه تولید را فعال ساخت.

وی اضافه کرد: ارائه تسهیلات بخش کشاورزی، عملکرد مطلوب در حوزه تنظیم بازار کالاهای اساسی، رفع موانع تولید، رشد سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاران بزرگ در حوزه تولیدات دامی و طیور از دیگر دستاوردهای این استان است که با حمایت و همراهی استاندار قزوین محقق شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید