Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی بهشهر:

6.8 میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی در بهشهر پرداخت شد/ اشتغالزایی 30 نفر

مدیر جهاد کشاورزی بهشهر از پرداخت 6 میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی با اشتغال زایی 30 نفر در این شهرستان خبر داد.

6.8 میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی در بهشهر پرداخت شد/ اشتغالزایی 30 نفر

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، غلامرضا قنبری اظهار کرد: برای حمایت از طرح های مشاغل خانگی مستقل و پشتیبان به 15 نفر از متقاضیان واجد شرایط در شهرستان بهشهر برای اشتغالزایی 30 نفر، 6 میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر افزود: دو طرح پشتیبان در زمینه آماده سازی و بسته بندی سبزی و میوه خشک، بسته بندی انواع شور و ترشی و 13 طرح مستقل در رشته های تولید و پرورش قارچ خوراکی، بسته بندی ادویه جات سائیده نشده، تولید و پرورش گل و گیاهان زینتی، بسته بندی شیرینی خشک خانگی و نان و حلوای سنتی از این تسهیلات برخوردار شد.

وی بیان کرد: امروزه کسب و کارهای خانگی به عنوان راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد در سراسر جهان محسوب می شوند و قابلیت انجام این نوع کسب و کار در منزل سبب ایجاد مزایای بسیاری برای شاغلین آن ها می شود که از جمله می توان به ایجاد توازن بین مسوولیت خانوادگی زنان و اشتغال آنان، حذف هزینه های مربوط به خرید، رهن و اجاره کارگاه و ایاب و ذهاب، ایجاد زمینه های کار خانوادگی، امکان انتقال تجارب از طریق آموزش غیر رسمی به شیوه استاد شاگردی بین اعضای خانواده اشاره کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید